رتبه اول Dxomark به پرچمدار جدید گوگل رسید

رتبه اول Dxomark به پرچمدار جدید گوگل رسید

بر اساس رتبه‌بندی جدید وب‌سایت Dxomark، گوشی پیکسل ۷ پرو با کسب ۱۴۷ امتیاز توانسته رتبه اول برترین دوربین گوشی‌های موبایل را به‌طور مشترک با آنر مجیک ۴ Ultimate به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از وب‌سایت Dxomark، گوشی‌های سری پیکسل ۷، جدیدترین پرچمداران گوگل هستند که به تازگی به بازار معرفی شده‌اند. به گفته گوگل، این نسل از گوشی‌های پیکسل به دوربین‌های قدرتمندی مجهز شده‌اند که خریداران با استفاده از آن‌ها می‌توانند تصاویر باکیفیتی را ثبت کنند. حالا رده‌بندی جدید Dxomark مهر تاییدی بر ادعای گوگل است و پیکسل ۷ پرو با کسب ۱۴۷ امتیاز، جایگاه نخست برترین دوربین گوشی‌های موبایل را به خود اختصاص داده است.

بر اساس گزارش جدید دگزومارک، پیکسل ۷ پرو در بخش دوربین نسبت به پیکسل ۶ پرو پیشرفت‌های قابل توجه و چشمگیری داشته که این موضوع منجر به بهتر شدن کیفیت عکس‌ها و ویدیوهایی ثبت شده با این دستگاه شده است. دگزومارک در گزارش خود آورده است که بازتولید واقعی رنگ‌ پوست، نوردهی فوق‌العاده و کنترانست عالی از جمله ویژگی‌های دوربین اصلی و ۵۰ مگاپیکسلی Pixel 7 Pro است.

جدیدترین پرچمدار گوگل در حالی توانسته رتبه اول وب‌سایت Dxomark در بخش رتبه‌بندی دوربین‌ها را به خود اختصاص دهد که آیفون ۱۴ پرو مکس با کسب ۱۴۶ امتیاز  در رده سوم قرار دارد. البته ناگفته نماند که دوربین سلفی آیفون ۱۴ پرو مکس از پیکسل ۷ پرو بهتر است و سنسور سلفی پرچمدار اپل با کسب ۱۴۶ امتیاز در جایگاه اول برترین دوربین‌های سلفی قرار گرفته است.

گفتنی است که پس از گوشی‌های گوگل، آنر و اپل، هواوی P50 پرو، آیفون ۱۳ پرو، ۱۳ پرو مکس، شیائومی می ۱۱ اولترا و هواوی میت ۴۰ پرو پلاس به ترتیب در جایگاه‌های چهارم تا هشتم قرار گرفته‌اند.

→ خواندن مطلب قبلی

اپل به دلیل فروش آیفون بدون شارژر، در برزیل جریمه شد

خواندن مطلب بعدی ←

 رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ معرفی شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *