آنر از گوشی مجیک ۴ Ultimate رونمایی کرد

آنر از گوشی مجیک 4 Ultimate رونمایی کرد

برند آنر از جدیدترین پرچمدار خود به نام گوشی مجیک ۴ Ultimate با بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رونمایی کرد.
به گزارش خبری صنایع مدرن و به نقل از جی اس ام آرنا، جدیدترین پرچمدار آنر از دوربین‌های فوق‌العاده قدرتمندی بهره می‌برد، به‌طوریکه در سایت Dexomark ( مرجع بررسی دوربین گوشی‌های موبایل) رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
آنر پس از تحریم‌های هواوی توسط آمریکا، از این برند جدا شده و به عنوان برند مستقل فعالیت خود را پیش می‌برد و در همین مدت توانسته گوشی‌های خوبی را به بازارهای جهانی معرفی کند. اما با این حال، گوشی مجیک ۴ Ultimate جزو قدرتمندترین پرچمداران است که می‌تواند بسیاری از رقبا را به چالش بکشد.
سایت دگزومارک برای سیستم دوربین‌های پیشرفته این گوشی هوشمند امتیاز ۱۴۶ را در نظر گرفته و جایگاه نخست را به این موبایل اختصاص داده است. دو سنسور ۶۴ و دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ساختار چهارگانه دوربین‌های گوشی مجیک ۴ Ultimate را تشکیل می‌دهند. از جمله ویژگی دوربین‌های چهارگانه این گوشی هوشمند می‌توان به زوم ۱۰۰ برابر اپتیکال، قابلیت پوشش ۱۲۶ درجه‌ای محیط توسط دوربین اولتراواید و پردازشگر تصویر با قدرت پردازش ۲۸.۸TOPS اشاره کرد.
آنر برای نمایشگر این گوشی هوشمند از پنل نمایشی ۶.۸۱ اینچی OLED با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده کرده است. البته کاربران می‌توانند نرخ نوسازی گوشی را از ۱ تا ۱۲۰ تغییر دهند.
حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی و پشتیبانی از عمق رنگ ۱۰ بیتی از جمله مشخصات نمایشگر این گوشی هوشمند است.
اسمارت‌فون مذکور کمی سنگین‌تر از محصولات مشابه در بازار است چرا که با وزن ۲۴۰ گرم عرضه می‌شود و همچنین از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند.
گوشی مجیک ۴ Ultimate از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد و تنها در یک نسخه و با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۱۲ گیگاباتی روانه بازار خواهد شد. سیستم خنک کننده پیشرفته یکی‌دیگر از مشخصات سخت‌افزاری این محصول به شمار می‌رود که از داغ شدن بیش از حد گوشی جلوگیری می‌کند.
اندروید ۱۲ و رابط کاربری اختصاصی گوشی‌های مجیک یعنی MagicUI 6.0 هم مشخصات نرم‌افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهند.
آنر برای این تامین انرژی این گوشی هوشمند از باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ واتی استفاده کرده است.

→ خواندن مطلب قبلی

گوشی‌های شیائومی ۱۲ به بازارهای جهانی معرفی شدند

خواندن مطلب بعدی ←

اولین قربانیان جدید چینی بر اثر ابتلا کرونا پس از یکسال در این کشور گزارش شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *