متا برای بازگشت کارمندان به دفتر، آن‌ها را ملزم به زدن واکسن کرد

متا کارمندان خود را ملزم به زدن به واکسن کووید 19 کرد

متا که تا چند وقت پیش فیسبوک نام داشت، کارمندان خود را ملزم به زدن واکسن COVID-19 کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از انگجت، متا دستورالعمل‌های بازگشت کارمندان خود به دفاتر کاری را بروزرسانی کرد و تاریخ نهایی بازگشت را ۲۸ ماه مارس اعلام نمود.

مارک زاکربرگ مدیر عامل متا، در دسامبر ۲۰۲۰ اعلام کرده بود که کارمندان برای بازگشت به دفتر کار نیازی به دریافت واکسن COVID-19 ندارند. در آن زمان، مدیران این شرکت پیش‌بینی کرده بودند که کارمندان می‌توانند کار خود را به صورت دورکاری تا جولای ۲۰۲۱ ادامه دهند، اگرچه متا در ماه مه دفاتر جدید خود را خود را افتتاح کرد. پس از این موضوع، زاکربرگ دستوری جدید صادر کرد و گفت:

کارمندان با اجازه مدیران واحد می‌توانند کار خود را به صورت دورکاری ادامه دهند و یا باید نیمی از هفته را در محل کار حضور داشته باشند.

اما چند وقت پیش که ویروس کرونا از نوع دلتا فراگیر شد‌ه بود، زاکربرگ موضع خود در مورد نیاز واکسیناسیون کارمندان و زمان بازگشایی به دفاتر کاری تغییر داد. وی زمان بازگشت به دفاتر کاری را تا اواخر ژانویه ۲۰۲۲ به تعویق و منوط به زدن واکسن کرد

اما با گسترش سریع Omicron در زمستان ۲۰۲۱، متا تاریخ بازگشت کارمندان به دفاتر کاری در اواخر ژانویه را مجددا به تعویق انداخت و به برخی از آن‌ها این امکان را داد تا کار حضوری خود را بین ۳ الی ۵ ماه به تاخیر بیاندازند. اکنون ۲۸ مارس آخرین تاریخی است که متا برای بازگشت کارمندان اعلام کرده است. البته افراد قبل از حضور در دفتر محل کار، باید واکسن‌ کووید ۱۹ را دریافت کرده باشند.

→ خواندن مطلب قبلی

کمپانی آنر از اولین گوشی موبایل تاشو خود به نام Magic V رونمایی کرد.

خواندن مطلب بعدی ←

مشخصات گوشی موبایل Razr 3 موتورولا فاش شد.

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *