خبر های فوری:

پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳, ساعت ۱۳:۵۷

مشخصات گوشی موبایل Razr 3 موتورولا فاش شد.

اطلاعات گوشی موبایل Razr 3 فاش شد

 برخی از مشخصات گوشی موبایل Razr 3 موتورولا که در دسته اسمارت‌فون‌های تاشو قرار می‌گیرد، لو رفت.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از جی اس ام آرنا، بخشی از مشخصات ظاهری و ساختاری جدیدترین محصول موتورولا فاش شد. یکی از مدیران لنوو (مالک کمپانی موتورولا) در کریسمس خبری مبنی بر عرضه جدیدترین نسل گوشی‌های Razr موتورولا با پشتیبانی از فناوری ۵G منتشر کرد.

پس از این خبر، امروز ۲۱ دی ۱۴۰۰ برابر با اا ژانویه ۲۰۲۲، برخی از اطلاعات گوشی موبایل Razr 3 لو رفت. در ابتدا گفته می‌شود که لنوو برای پردازنده این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده خواهد کرد.

 در صورتی که گوشی موبایل Razr 3 از چیپست ذکر شده استفاده کند، برای اولین بار است که گوشی‌ تاشو موتورولا به یک پرازنده فوق‌العاده قدرتمند مجهز می‌شود.

به احتمال بسیار زیاد، جدیدترین اسمارت‌فون موتورولا با رم ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته اطلاعات دقیقی که نشان دهد، مدل‌های این موبایل دقیقا با چه رم و حافظه‌ای عرضه خواهد شد، وجود ندارد.

یکی‌دیگر از شایعات، مربوط به صفحه نمایش AMOLED و کیفیت FULL HD آن است. ریزر ۳ به احتمال بسیار زیاد مانند گوشی‌های هوشمند امروزی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد که این موضوع نشان از روان بودن انیمیشن و افکت‌های پنل نمایشی دارد.

موارد ذکر شده فوق، فقط در مورد صفحه نمایش اصلی این موبایل است و در خصوص صفحه نمایش ثانویه آن هیچ اطلاعاتی وجود ندارد.

نویسنده صنایع مدرن

→ خواندن مطلب قبلی

متا برای بازگشت کارمندان به دفتر، آن‌ها را ملزم به زدن واکسن کرد

خواندن مطلب بعدی ←

گوشی موبایل OnePlus 10 Pro رسما معرفی شد.

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین