خبر های فوری:

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲, ساعت ۱۴:۳۳

گوشی موبایل OnePlus 10 Pro رسما معرفی شد.

گوشی OnePlus 10 Pro رسما معرفی شد

امروز پس از مدت‌ها در چین از گوشی موبایل OnePlus 10 Pro رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل جی اس ام آرنا، وان پلاس امروز در تاریخ ۲۱ دی ۱۴۰۰ برابر با ۱۱ ژانویه ۲۰۲۲، جدیدترین محصول خود به نام وان پلاس ۱۰ پرو را معرفی کرد.

این پرچمدار نسبت به نسل‌های قبلی خود پیشرفت‌های عظیمی داشته است که می‌توان به استفاده از جدیدترین چیپست کوالکام، شارژ سریع‌تر و صفحه نمایش LTPO اشاره کرد.

گوشی موبایل OnePlus 10 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LTPO 2.0 AMOLED با رزولوشن ۳۲۱۶×۱۴۴۰ پیکسل است. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، پشتیبانی از فناوری HDR10+ و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیتی از جمله مشخصات نمایشگر این اسمارت‌فون است.

کمپانی وان پلاس برای پردازنده گوشی‌های هوشمند خود همواره از قدرتمندترین چیپست‌های کوالکام استفاده می‌کند که این موضوع در مورد وان پلاس ۱۰ پرو نیز صدق می‌کند. این اسمارت فون از پردازنده جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده می‌کند که قدرت فوق‌العاده بالایی در پردازش داده‌های سنگین دارد.

گوشی موبایل  OnePlus 10 Pro در دو نسخه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود که مدل ۱۲۸ گیگابایتی فقط با رم ۸ و مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم‌های ۸ و ۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

دوربین‌های این موبایل هوشمند مانند نسل‌های قبلی با کمپانی Hasselblad سوئدی توسعه یافته است. سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با لنز واید، ۵۰ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و ۸ مگاپیکسلی با لنز تله فوتو، مجموع دوربین‌های اصلی وان پلاس ۱۰ پرو را تشکیل می‌دهند. برای دوربین سلفی این موبایل هوشمند هم از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی واید استفاده می‌شود.

مشارکت وان پلاس با هاسلبلاد سبب شده تا رنگ تصاویری که با این گوشی هوشمند عکسبرداری می‌شود، نزدیک به واقعیت باشد.

گوشی OnePlus 10 Pro با رابط کاربری اختصاصی وان پلاس یعنی Color OS 12.1 و اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد.

شرکت وان پلاس سیستم خنک کننده جدیدترین گوشی خود را نیز بهبود داده است تا وان پلاس پرو ۱۰ هنگام پردازش‌های سنگین داغ نکند.

باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی از جمله مشخصات باتری و شارژدهی این اسمارت‌فون است. البته وان پلاس برای گوشی OnePlus 10 Pro از فناوری شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ معکوس نیز استفاده می‌کند.

نویسنده صنایع مدرن

→ خواندن مطلب قبلی

مشخصات گوشی موبایل Razr 3 موتورولا فاش شد.

خواندن مطلب بعدی ←

کاوشگر توئیتر حساب‌های مسدود شده و بی صدا را پنهان می‌کند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین