تاخیر دوباره تسلا برای تولید سایبرتراک

تسلا زمان تولید سایبر تراک را به موکول کرد2023

کمپانی تسلا زمان تولید خودرو برقی و بی‌نظیر سایبرتراک (Cybertruck) را تا سال ۲۰۲۳ به تعویق انداخت.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از انگجت، تسلا یکبار دیگر بی سر و صدا زمان ساخت سایبر تراک را به آینده موکول کرد تا امسال نیز شاهد تولید این محصول نباشیم. طبق اطلاعات درز شده و گزارش‌های به‌دست آمده، تسلا قصد دارد تولید خودرو برقی Cybertruck را از سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ آغاز کند.

البته Tesla هنوز به این شایعات واکنشی نداشته و فقط بی سر و صدا و در سکوت کامل خبری، صفحه ثبت سفارش وانت پیکاپ جدید را از وب سایت خود حذف کرده است.

در نوامبر سال گذشته بود که شخصی در توئیتر از ایلان ماسک، رئیس تسلا درخواست کرد که اطلاعات در مورد Cybertruck را بروزرسانی کند. ایلان نیز در پاسخ گفت که تسلا با کابوس زنجیره تامین قطعات دسته و پنجه نرم می‌کند و اطلاعات بیشتر در مورد سایبر تراک را در ۲۶ ژانویه طی یک مراسم رسمی اعلام خواهد کرد. طبق گزارشات به دست آمده، تسلا قبل از شروع به ساخت انبوه این خودرو، فقط تعداد محدودی از آن را تولید و عرضه خواهد کرد.

تسلا ماشین Cybertruck را در سال ۲۰۱۹ و در یک مراسم بزرگ به جهانیان معرفی کرد و ایلان ماسک در آن رویداد از تولید این خودرو تا اواخر ۲۰۲۱ خبر داد. اما با پایان یافتن سال ۲۰۲۱، تسلا به دلیل مشکلاتی که داشت نتوانست این خودرو را به مرحله تولید برساند و به همین دلیل ساخت آن را تا ۲۰۲۲ به تعویق انداخت.

درنهایت همانطور که پیش‌تر اشاره شد، به احتمال بسیار زیاد Tesla امسال نیز تولید سایبر تراک را آغاز نخواهد کرد و در خوشبینانه‌ترین حالت، ساخت این محصول از سال ۲۰۲۳ شروع خواهد شد.

→ خواندن مطلب قبلی

سازمان بهداشت جهانی دو داروی جدید برای درمان ویروس کرونا را تایید کرد

خواندن مطلب بعدی ←

تشخیص ضربان قلب و پایش سلامت با ماسک Face bit

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *