خبر های فوری:

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲, ساعت ۲۲:۰۶

تشخیص ضربان قلب و پایش سلامت با ماسک Face bit

ماسک facebit برای پایش سلامت و تشخیص ضربان قلب، دارای یک سنسور داخلی است.

ماسک Face bit دارای یک سنسور داخلی است که با آن می‌توان ضربان قلب را اندازه گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از انگجت، محققان دانشگاه Northwestern ماسکی را تولید کرده‌اند که با آن می‌توان ضربان قلب را تشخیص داد.

پس از همه‌گیری ویروس کرونا، ماسک‌ها به جزء جدایی ناپذیر از زندگی ما انسان‌ها تبدیل شده است. از همین رو محققان و دانشمندان در تلاش بودند تا این محصول را کاربردی‌تر کنند که ماسک Face bit را روانه بازار کردند.

این محصول به کمک سنسوری داخلی، می‌تواند وضعیت سلامت افراد پایش کند و مشکلاتی اعم از فشار خون یا بالا رفتن ضربان قلب را به کاربر اطلاع دهد.

سنسور این محصول به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، می‌تواند شرایط و مسائل مهم سلامت بدن را نیز تشخیص دهد. برای مثال با آن می‌توان از زمان استرس و یا زمانی که به استراحت نیاز دارید، اطلاع پیدا کرد.

سنسور این محصول برای کار کردن، انرژی را از طریق تنفس، گرما و نور خورشید جذب و امکان استفاده از ماسک را تا ۱۱ روز فراهم می‌کند.

فیس بیت قبل از اینکه برای استفاده عموم آماده شود، باید آزمایشات مختلفی از جمله آزمایش بالینی را پشت سر بگذارد. اما با همه این تفاسیر، تیم ساخت پروژه face bit، این محصول را در اختیار عموم قرار داده تا از نظرات مختلف برای ساخت بهتر آن کمک بگیرند.

نویسنده صنایع مدرن

→ خواندن مطلب قبلی

تاخیر دوباره تسلا برای تولید سایبرتراک

خواندن مطلب بعدی ←

درخواست اپل از کارمندان خود برای دریافت واکسن کرونا

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین