ایلان ماسک برای مشترکین توییتر بلو امکان پرداخت با دوج‌کوین را فراهم می‌کند

ایلان ماسک برای مشترکین توییتر بلو امکان پرداخت با دوج‌کوین را فراهم می‌کند.

ایلان ماسک که به‌تازگی ۹.۲ درصد از سهام توییتر را خریداری کرده است، اخیراً در توییتی از تغییرات جدید و کاربردی در سرویس توییتر بلو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، ایلان ماسک برای مشترکین توییتر بلو امکان پرداخت با دوج‌کوین را فراهم می‌کند. تغییرات جدید برای مشترکین توییتر بلو شامل کاهش هزینه اشتراک، امکان پرداخت هزینه اشتراک با دوج کوین و ممنوعیت تبلیغات می‌شوند. گفتنی است که ماسک از روز سه‌شنبه به عضویت در هیئت‌مدیره این پلتفرم اجتماعی منصوب شده است.

وی پس از عضویت در هیئت‌مدیره توییتر اظهار داشت که برای همکاری با هیئت مدیره در جهت ایجاد تغییرات جدید طی ماه‌های آینده بسیار مشتاق است.

گفتنی است توییتر از ژوئن سال گذشته سرویس Twitter Blue را برای افرادی که قصد داشتند تا با پرداخت هزینه به بعضی از قابلیت‌های انحصاری این پلتفرم اجتماعی دسترسی داشته باشند، راه‌اندازی کرد. از جمله ویژگی‌های این سرویس می‌توان به Undo Twitte، نمادهای سفارشی‌سازی شده و استفاده از نشانک‌ها اشاره کرد.

ماسک در خصوص تغییرات جدیدی که قرار است در سرویس توییتر بلو اتفاق بیافتد، توییتی را منتشر کرد و اظهار داشت که هزینه اشتراک ماهیانه آن از سه دلار به دو دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

وی همچنین تاکید کرد در به‌روزرسانی جدید سرویس Twitter Blue دیگر خبری از تبلیغات نیست. یکی دیگر از تغییرات احتمالی در این سرویس، پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه با رمزارز دوج‌کوین است.

→ خواندن مطلب قبلی

یک زن به‌وسیله ایمپلنت نخاعی نعمت دوباره راه رفتن را به‌دست آورد

خواندن مطلب بعدی ←

درمان کوررنگی با لنزهای تماسی جدید

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *