پیام رسان سیگنال برای اولین بار در ارتباط با هزینه های عمومی خود صحبت کرد. این پلتفرم طی ارسال یک پست در صفحه وبلاگ خود درباره هزینه هایی که نیاز است تا برای توسعه و حفظ سیستم حریم خصوصی صرف شود، صحبت کرده است.
به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از دیجیاتو، مردیت ویکتر، رئیس سیگنال به همراه توسعه دهنده این پلتفرم، بیان کرده اند که سالانه چیزی نزدیک به ۱۴ میلیون دلار را برای زیرساخت های مورد نیاز برای این شبکه اجتماعی هزینه کرده اند. علاوه بر آن نیز سالانه ۱۹ میلیارد به کارمندان این شرکت پرداخت می شود که در مجموع سالانه ۳۳ میلیون دلار برای حفظ حریم خصوصی این شرکت هزینه می شود.
در این پست پیش بینی شده است که ممکن است هزینه مورد نیاز برای سیگنال تا سال ۲۰۲۵ چیزی نزدیک به ۵۰ میلیون دلار در سال افزایش پیدا می کند. ویکتر در این پست قصد داشته است تا بیان کند که حفظ حریم خصوصی کاربران بسیار مسئله مهم و هزینه بری است . او در این باره بیان کرده است: بهصراحت میگوییم که بهعنوان یک سازمان غیرانتفاعی، سرمایهگذاران یا اعضای هیئتمدیره سودطلبی نداریم که در زمانهای سخت از ما بخواهند حریم خصوصی را با هدف دستیابی به اهداف پولی و رشد قربانی کنیم.