خبر های فوری:

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲, ساعت ۲۳:۵۰

اپو رسما از گوشی موبایل A36 رونمایی کرد.

گوشی موبایل A36 از کمپانی اپو معرفی شد

کمپانی اپو از گوشی موبایل A36 که از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و چیپست Snapdragon 680 برخوردار است، رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از جی اس ام آرنا، اپو امروز ۲۲ دی ۱۴۰۰ برابر با ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲، جدیدترین محصول خود به نام Oppo A36 را معرفی کرد.

صفحه نمایش این اسمارت‌فون از نوع LCD و اندازه آن ۶.۵۶ اینچ است. اپو برای روان شدن افکت و انیمیشن‌های صفحه، جدیدترین محصول خود را به رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز کرده است.

وضوح تصویر پنل نمایشی این گوشی هوشمند ۱۶۱۲×۷۲۰ پیکسل با تراکم  269 پیکسل بر اینچ است که کیفیت خیلی خوبی به حساب نمی‌آید.

در سمت راست و بخش بالایی پنل پشتی گوشی موبایل A36، یک ماژول کشیده عمودی مستطیلی وجود دارد که دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسلی واید و ۲ مگاپیکسلی عمق در آن‌ جای داده شده است. برای بخش دوربین سلفی هم از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی واید استفاده شده است.

کمپانی Oppo برای پردازنده این گوشی هوشمند از چیپست‌ ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده کرده است که برای انجام کارهای روزمره و پردازش‌های نه چندان سنگین مناسب است.

این اسمارت فون از فناوری نسل پنجم شبکه همراه یا همان ۵G پشتیبانی نخواهد کرد. پس اگر به دنبال گوشی‌های ۵G هستید، این گوشی نیاز شما را برطرف نخواهد کرد.

گوشی هوشمند اپو A36 فقط در یک نسخه و با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ و رم ۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد که فضای ذخیره‌سازی آن را می‌توان با کارت حافظه جانبی افزایش داد.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم‌ پلیمری از دیگر مشخصات این موبایل است که برای شارژ آن از آداپتور ۱۰ واتی استفاده خواهد شد.

شرکت اپو، گوشی موبایل A36 را با دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌کند و به احتمال بسیار زیاد قیمت آن پس از عرضه رسمی حدودا ۲۵۰ دلار خواهد بود.

نویسنده صنایع مدرن

→ خواندن مطلب قبلی

کاوشگر Change-5 چینی موفق به شناسایی آب در کره ماه شد

خواندن مطلب بعدی ←

آیا قیمت بیت کوین به ۷۵۰۰۰ دلار می‌رسد؟

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین