خبر های فوری:

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲, ساعت ۲۳:۴۷

گوشی شیائومی ۱۲s اولترا معرفی شد

گوشی شیائومی 12s اولترا معرفی شد

گوشی شیائومی ۱۲s اولترا قدرتمندترین نسخه گوشی‌های سری شیائومی ۱۲S است که از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و دوربین قدرتمند با سنسور ۱ اینچی بهره می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از گیزموچاینا، این گوشی هوشمند به یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی با رزولوشن ۲K مجهز شده است و حداکثر نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. البته با وجود فناوری Adaptivesync Pro، می‌توان نرخ نوسازی گوشی را از ۱ تا ۱۲۰ هرتز تغییر داد. علاوه بر این، برای محافظت از پنل نمایشی این دستگاه از فناوری گوریلاگلس ویکتوس استفاده شده است.

پنل پشتی این دستگاه نسبت به اسمارت‌فون‌هایی که در بازار هستند، طراحی متفاوتی دارد و ماژول دوربین به صورت یک قاب دایره‌ای بخش عمده‌ای از بدنه پشتی دستگاه را در برگرفته است. دوربین‌های  ۵۰ مگاپیکسلی واید، ۴۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو در این ماژول قرار گرفته‌اند. همچنین دوربین سلفی این دستگاه ۳۲ مگاپیکسلی است.

گوشی شیائومی ۱۲S اولترا مانند دو نسخه دیگر همین سری به چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده است که حافظه داخلی UFS 3.1 و رم LPDDR5 آن را همراهی می‌کنند. گفتنی است این دستگاه با بهره‌مندی از استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و ورود گرد و غبار مقاوم است.

باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع سیمی ۶۷ واتی، شارژدهی پرچمدار جدید شیائومی را بر عهده دارد. البته امکان شارژ بی‌سیم این گوشی هوشمند با شارژر ۵۰ وات نیز وجود دارد.

شیائومی برای مدیریت باتری و میزان شارژ مصرفی توسط این دستگاه، دو تراشه Surge اختصاصی ساخته است. تراشه Surge P1 Charging از باتری در برابر شارژ بیش از حد محافظت و Surge G1 هم مصرف باتری را کنترل می‌کند.

قیمت گوشی شیائومی ۱۲S اولترا

این اسمارت‌فون در سه نسخه مختلف به بازار عرضه می‌شوند که قیمت هر کدام از این نسخه‌ها عبارت‌اند:

نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۸۹۹ دلار

نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۹۷۰ دلار

نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۱۰۴۵ دلار

نویسنده صنایع مدرن

→ خواندن مطلب قبلی

لپ‌ تاپ شیائومی بوک پرو ۲۰۲۲ در دو اندازه ۱۴ و ۱۶ اینچی معرفی شد

خواندن مطلب بعدی ←

شیائومی از می بند ۷ پرو با GPS داخلی رونمایی کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین