خبر های فوری:

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲, ساعت ۲۳:۵۷

همه گوشی‌های موبایل S22 به فناوری گوریلا گلس ویکتوس پلاس مجهز خواهند شد

همه گوشی‌های موبایل S22 به فناوری گوریلا گلس ویکتوس پلاس مجهز خواهند شد

سامسونگ برای محافظت صفحه نمایش تمامی گوشی‌های موبایل خانواده S22 از گوریلا گلس ویکتوس پلاس استفاده خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از جی اس ام آرنا، سامسونگ قصد دارد تمامی مدل‌های گوشی‌ موبایل S22 را به جدیدترین فناوری محافظ صفحه نمایش یعنی + Gorilla Glass Victous مجهز کند.

کورنینگ حدود یک سال و نیم پیش از Gorilla Glass victous، آخرین نسل محافظ صفحه نمایش خود رونمایی کرد که پس از آن، سامسونگ و شیائومی برای محافظت از صفحه نمایش پرچمداران خود به استفاده از این محصول روی آوردند.

اما اکنون کورنینگ مدل تقویت شده گوریلا گلاس به نام ویکتوس پلاس را معرفی کرده که به احتمال بسیار زیاد، جدیدترین پرچمداران سامسونگ، اولین اسمارت‌فون‌های خواهند بود که از این فناوری بهره خواهند برد.

 ماه‌ها قبل اطلاعاتی منتشر شد که بدنه شیشه‌ای گوشی‌های موبایل S22 را فاش کرد و به همین دلیل احتمال داده می‌شود که سامسونگ برای محافظت از بدنه شیشه‌ای پرچمداران خود، دست به دامان جدیدترین فناوری محافظ صفحه نمایش کورنینگ یعنی گوریلا گلس از نوع ویکتوس پلاس خواهد شد.

البته قدرتمندترین عضو خانواده S22 یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا از یک شیشه خاص به نام Super Clear Glass بهره خواهد برد که انعکاس و درخشش ناشی از نور را کاهش می‌دهد.

سامسونگ هنوز زمان دقیق رونمایی از این گوشی موبایل را فاش نکرده است اما رسانه‌ها مراسم آنپکد آن را فوریه سال جاری تخمین زده‌اند.

نویسنده صنایع مدرن

→ خواندن مطلب قبلی

درخواست اپل از کارمندان خود برای دریافت واکسن کرونا

خواندن مطلب بعدی ←

رونمایی سوبارو از ماشین مسابقه‌ ای الکتریکی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین