خبر های فوری:

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲, ساعت ۲۳:۱۷

سامسونگ در سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را تولید کرد

ساسمونگ در سال 2021 بیش از 300 میلیون دستگاه را تولید کرد

سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اسمارت‌فون‌ها، در سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را تولید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از جی اس ام آرنا، طبق اطلاعات درز شده از منابع نزدیک به سامسونگ، این شرکت با تولید بیش از ۳۰۰ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۲۱ باز به اهداف تعیین شده خود نرسید. یکی از  مهم‌ترین دلایلی که موجب شد تا Samsung به هدف‌های تعیین شده خود دست پیدا نکند، عملکرد ضعیف گوشی موبایل Galaxy S21 بود.

از آمار ذکر شده، فقط ۲۴۰ میلیون دستگاه‌‌ مربوط به ساخت داخلی سامسونگ است و ۶۰ میلیون دیگر توسط شرکای این کمپانی (wintech و Huaqin) ساخته شده‌اند.

همانطور که اشاره شد، یکی از دلایل نرسیدن samsung به اهداف تعیین شده، عملکرد ضعیف Galaxy S21 بود که فقط ۲۰ میلیون از این گوشی هوشمند تولید شد. این در حالی که سامسونگ در سال ۲۰۲۰ از نسل قبلی همین گوشی هوشمند یعنی Galaxy S20، چیزی بین ۳۵ الی ۴۰ میلیون دستگاه را تولید کرده بود.

البته عوامل دیگری در نرسیدن Samsung به اهداف تعیین شده دخیل بودند که می‌توان به بحران ویروس کرونا یا همان Covid-19 در کشور ویتنام، بزرگترین مرکز تولید کننده اسمارت‌فون‌های سامسونگ‌ اشاره کرد.

 از آمار ۳۰۰ میلیونی ذکر شده، بخش عمده فروش آن مربوط به گوشی‌های میان رده این شرکت یعنی سری A و M است.

  در نهایت سامسونگ برای سال جاری هدف تولید ۳۳۴ میلیون دستگاه را در نظر گرفته است و قصد دارد که از آمار مذکور، ۲۸۵ میلیون دستگاه را خودش تولید کند.

نویسنده صنایع مدرن

→ خواندن مطلب قبلی

امکان خرید محصولات تسلا با دوج کوین فراهم شد

خواندن مطلب بعدی ←

تقویت سیستم ایمنی بدن بیماران سرطانی با داروی ساخت ایران

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین