خبر های فوری:

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲, ساعت ۲۰:۴۳

با انصراف ماسک از خرید توییتر، ارزش سهام این شرکت ۶.۶ درصد کاهش یافت

با انصراف ماسک از خرید توییتر، سهام این شرکت 6.6 درصد کاهش یافت

پس از اعلام خبر انصراف ایلان ماسک در مورد خرید توییتر، ارزش سهام این شرکت در بازار بورس نیورک در مسیر نزولی قرار گرفت و کاهش ۶.۶ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از کوین دسک، واکنش بازار بورس به خبر پشیمانی ایلان ماسک از خرید توییتر منفی بوده است و طبق گفته کارشناسان، این کاهش قیمت نتیجه نگرانی سهامداران از اقدامات قانونی توییتر بر علیه ثروتمندترین فرد دنیا و لغو شدن معامله ۴۴ میلیارد دلاری است.

در حال حاضر هر سهم از توییتر با کاهش ۶.۵۵ درصدی، هم‌اکنون ۳۴.۴ دلار خرید و فروش می‌شود. ارزش سهام توییتر در حالی در مسیر نزولی قرار گرفته است که ایلان ماسک به دلیل مشخص نبودن تعداد کاربران فیک و حساب‌های کاربری اسپم، دیگر قصد ندارد این شبکه اجتماعی را خریداری کند. تیم حقوقی ماسک برای پایان دادن به پروژه تصاحب توییتر توسط ثروتمندترین فرد دنیا، نامه‌ای مبنی بر انصراف از خرید این شبکه اجتماعی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا ارسال کرده است.

اعلام خبر مذکور واکنش تند توییتر را به همراه داشت و هیئت مدیره این رسانه اجتماعی اعلام کرد که ایلان ماسک را به دادگاه می‌کشاند. توییتر برای مقابله با اقدام مدیرعامل تسلا، یک تیم حقوقی متشکل از چهار شرکت را تشکیل داده است.

گفتنی است که ماسک زمانی که خبر خرید توییتر رسانه‌ای کرد، سهام این شرکت برای چند هفته متوالی رشدی چند درصدی را تجربه کرد.

نویسنده صنایع مدرن

→ خواندن مطلب قبلی

پاسخ به پیام‌های واتس‌اپ با تمام ایموجی‌ها امکان‌پذیر شد

خواندن مطلب بعدی ←

گوشی ناتینگ فون ۱ (Nothing Phone 1) رسما معرفی شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین