توییتر با تشکیل یک تیم حقوقی از ایلان ماسک شکایت می‌کند

توییتر با تشکیل یک تیم حقوقی از ایلان ماسک شکایت می‌کند

ماجرای خرید توییتر توسط ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان انگار تمامی ندارد و هر روز با موضوع جدیدی مواجه هستیم. تیم حقوقی ایلان ماسک اخیرا اعلام کرده بود مدیرعامل تسلا دیگر قصد ندارد توییتر را خریداری کند که این مسئله واکنش توییتر را در پی داشته است. توییتر برای جلوگیری از لغو معامله ۴۴ میلیارد دلاری توسط ایلان ماسک، چند شرکت حقوقی را استخدام کرده تا از ثروتمندترین فرد جهان شکایت کند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از یورو نیوز، شرکت‌های حقوقی واچتل، لیپتون و روزون و کاتز به استخدام توییتر در آمده‌اند تا با تنظیم یک شکایت، ایلان ماسک را نسبت به موضع فسخ قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری وادار به عقب نشینی کند. توییتر با استخدام شرکت‌های مذکور، در حال برنامه‌ریزی برای طرح دعوی حقوقی در دادگاه است.

ایلان ماسک مدعی است که تعداد کاربران اسپم و حساب‌های کاربری فیک توییتر مشخص نیست و همین موضوع را بهانه‌ای قرار داده تا از خرید توییتر، یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی منصرف شود. البته توییتر می‌گوید که کاربران فیک و حساب‌های کاربری اسپم این شبکه اجتماعی کمتر از ۵ درصد است.

گفتنی است که از بین چهار شرکت استخدام شده توسط توییتر، یکی از مشاوران حقوقی ماسک برای خصوصی‌سازی تسلا در سال ۲۰۱۸ بود. البته این پروژه با شکست مواجه شد و ماسک مجبور شد ۲۰ میلیون دلار یه عنوان جریمه پرداخت کند.

→ خواندن مطلب قبلی

باریک‌ترین ساعت مچی جهان در سوئیس معرفی شد

خواندن مطلب بعدی ←

قابلیت Unmentioning توییتر در دسترس همه کاربران قرار گرفت

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *