خبر های فوری:

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲, ساعت ۲۳:۵۷

نسخه لوکس گلکسی زد فولد ۴ با تکه‌های شهاب سنگ معرفی شد

نسخه لوکس گلکسی زد فولد 4 با تکه‌های شهاب سنگ معرفی شد

هنوز یک ماه از معرفی گوشی گلکسی زد فولد ۴ نمی‌گذرد که کمپانی روسی کاویار از نسخه لوکس این گوشی با بدنه‌ای از تکه‌های شهاب سنگ رونمایی کرد. کاویار که در عرضه نسخه لوکس دستگاه‌های الکترونکی در دنیا زبانزد زد است، گوشی جدید سامسونگ را با چهار طراحی مختلف و با بدنه‌های از جنس طلا، شهاب سنگ و چرم گوساله در قالب مجموعه Heralds of the Galaxy معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از سایت Aroged، نسخه لوکس سری گلکسی زد فولد ۴ که از طراحی‌های جذاب و منحصر به فردی بهره می‌برد، قیمت پایینی ندارند و ارزان‌ترین عضو این مجموعه با نام Black Rain با برچسب قیمتی ۹۶۱۰ دلار به فروش می‌رسد. حالا افراد اگر به خرید نسخه شهاب‌سنگ علاقه‌مند باشند، باید نزدیک به ۱۱ هزار دلار هزینه کنند.

بهترین نسخه‌ لوکس جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ، Golden Meteor نام دارد که کاویار برای طراحی بدنه آن از ذرات سه شهاب سنگ مختلف Seymchan، Muonionalusta، Canyon Diablo استفاده کرده است.

گفتنی است که کاویار فقط ۲۹ نمونه از این مدل تولید و آن را به بازار عرضه می‌کند که علاوه بر شهاب سنگ، در آن‌ها از طلا هم استفاده شده است. به عنوان مثال، لوگوی سازنده این محصولات از جنس طلا ساخته می‌شود. در نهایت قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این نسخه لوکس و گران‌ قیمت برابر ۱۱,۱۸۰ دلار و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی برابر ۱۱,۶۲ دلار است.

نویسنده صنایع مدرن

→ خواندن مطلب قبلی

پرچمداران قدیمی سامسونگ به روزرسانی جدیدی را دریافت کردند

خواندن مطلب بعدی ←

هدست واقعیت مجازی Legion VR700 لنوو معرفی شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین