شرکت رمزارزی Terraform Labs درخواست ورشکستگی فصل ۱۱ را ثبت کرد

خبری تکان دهنده در حوزه رمز ارزها منتشر شد و آن ثبت درخواست ورشکستگی فصل۱۱ شرکت ترافورم لبز (Terraform Labs) در دادگاه دلاور ایالات متحده آمریکاست.به گزارش صنایع مدرن میزان تخمینی بدهی و دارایی این شرکت بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار است.این شرکت صادر کننده استیبل کوین ترا یواس دی UST، فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد و حال به خط پایان رسیده است.گفته می شود نزیک به ۲۰۰ نفر از این شرکت طلبکار هستند.درخواست ورشکستگی ترافورم لبز زمانی به صورت رسمی ثبت شد که چند روز پیش، کمیسیون بورس آمریکا با درخواست تعویق دادگاه بنیانگذار این شرکت-دو کوان- موافقت کرده بود.دو کوان صاحب ۹۲ درصد سهام ترافورم لبز است.
کریس امانی مدیر ترافورم لبز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:اکوسیستم ترافورم لبز انعطاف‌پذیری خوبی را در رویارویی با مشکلات و چالش‌ها نشان داده است. اقدام فعلی نیز در راستای اهداف شرکت بوده و برای حل چالش‌های حقوقی، ضروری است.
امانی همچنین اضافه کرد که این شرکت پیش‌تر چالش‌های دیگری را پشت‌سر گذاشته است و حال می‌خواهد کارها را برای این درخواست به پیش ببرد. لازم به ذکر است که ترافورم لبز در ماه می ۲۰۲۲ سقوط کرد و بعد از این اتفاق دو کوان متواری شد. کوان در ماه مارس سال ۲۰۲۳ دستگیر شد.
کمیسیون بورس نیز در ماه فوریه ۲۰۲۳ شکایتی علیه دوکوان و شرکت ترافورم لبز تنظم کرده و مدعی شد آنها کلاهبرداری چند میلیارد دلاری انجام داده‌اند. به‌نظر می‌رسد دوکوان در کشورهای آمریکا و کره جنوبی با مجازات‌های مختلفی روبرو باشد. برای مثال احتمالاً کره جنوبی برای وی ۴۰‌ سال زندان را در نظر خواهد گرفت.
بعد از انتشار خبر مربوط به شرکت ترافورم لبز، قیمت لونا طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۶‌ درصد کاهش پیدا کرده است.

→ خواندن مطلب قبلی

سونی قرارداد ۱۰ میلیارد دلاری خرید شرکت هندی Zee Entertainment را فسخ کرد

خواندن مطلب بعدی ←

پاسخ چین به تحریم‌های آمریکا؛ خرید ۴۰ میلیارد دلار تجهیزات تراشه‌سازی در سال ۲۰۲۳

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *