آپدیت جدید گوگل: رابط کاربری جدید جیمیل از ۸ فوریه منتشر خواهد شد

آپدیت جدید گوگل: رابط کاربری جدید جیمیل از ۸ فوریه منتشر خواهد شد

گوگل در تازه‌ترین آپدیت خود، رابط کاربری جدید جیمیل را تغییر خواهد داد و فضای تازه‌ای از WorkSpace را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از انگجت، کاربران گوگل در چند روز آینده می‌توانند فضای جیمیل را به صورت یکپارچه و با رابط کاربری جدید تجربه کنند. گوگل با این تغییر، قابلیت‌های جدید و فضای یکپارچه‌ای از اپلیکیشن‌های خود را از ۸ فوریه و به صورت انتخابی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به بیانی دیگر افرادی که ترجیح می‌دهند از  WorkSpace قدیمی استفاده کنند، گوگل این امکان را برای آن‌ها فراهم کرده است که از آن استفاده کنند.

البته این شرایط فقط تا ماه آوریل برقرار خواهد بود. چرا که گوگل از زمان ذکر شده، Workspace جدید را جایگزین Workspace قبلی خواهد کرد.

گوگل همچنین در سه ماهه دوم سال جاری، قابلیت کلاینت چت را به عنوان یک ابزار کارآمد در رابط کاربری جدید تعبیه خواهد کرد.

طبق گزارشات درز شده، کاربران با استفاده از رابط کاربری جدیدی که گوگل برای جیمیل طراحی خواهد کرد، می‌توانند بدون تغییر در برگه‌ها، از یک برنامه به برنامه دیگری پرش کنند.

گوگل با این آپدیت می‌خواهد که رقیبان خود مانند Microsoft Outlook را به چالش بکشد. همچنین آن‌ها می‌خواهند Gmail را به یک برنامه منسجم و کامل تبدیل کنند تا جایگزین مناسب Outlook مایکروسافت باشد.

البته هنوز مشخص نیست که تغییرات گوگل در چه حد و اندازه تاثیر گذار باشد. با این حال، باید منتظر تغییرات جدید از طرف گوگل و واکنش کاربران باشیم

→ خواندن مطلب قبلی

ثبت سفارش آنلاین کتاب از سه هزار نقطه روستایی کشور

خواندن مطلب بعدی ←

رابط کاربری جدید یوتیوب برای پخش کننده در اندروید و iOS

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *