خبر های فوری:

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲, ساعت ۲۳:۴۹

تمامی مدل‌های آیفون ۱۴ با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز و رم ۶ گیگابایت عرضه خواهند شد

تمامی مدل‌های آیفون 14 با رفرش ریت 120 هرتز عرضه خواهند شد

اپل هر چهار مدل آیفون ۱۴ را با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز و رم ۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از جی اس ام آرنا، به احتمال بسیار زیاد اپل در پاییز سال آینده از خانواده آیفون ۱۴ رونمایی خواهد کرد. طبق اطلاعات درز شده این کمپانی مدل مینی را از سری گوشی‌های آیفون حذف و چهار مدل iPhone 14 را با نام‌های آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس، پرو و پرو مکس عرضه خواهد کرد.

طبق یادداشت‌ها جف پو، تحلیلگر دنیای اسمارت‌فون‌ها، عضوهای خانواده آیفون ۱۴‌ برخلاف گوشی‌های موبایل آیفون ۱۳ از نظر نرخ نوسازی صفحه نمایش و رم شبیه به هم خواهند بود. این در حالی است که فقط مدل پرو و پرو مکس گوشی‌های iPhone 13، نرخ نوسازی و رم یکسان داشتند با دو مدل دیگر متفاوت بودند.

اما اکنون گفته می‌شود که هر چهار مدل جدیدترین اسمارت‌فون اپل دارای نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رم ۶ گیگابایت خواهند بود.

البته پیش از این نیز گفته می‌شد که کمپانی Apple برای جدیدترین اسمارت‌فون‌های خود از رم ۸ گیگابایتی استفاده خواهد کرد که به احتمال بسیار زیاد این موضوع دیگر اتفاق نخواهد افتاد.

از آن جای که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رم ۶ گیگابایتی بین هر چهار عضو خانواده آیفون مشترک است، باید منتظر ماند تا ببینیم Apple چه ویژگی‌های برای مدل‌های پرو در نظر خواهد گرفت که آن‌ها را با دو عضو دیگر متمایز خواهد کرد.

البته آیفون ۱۴ هنوز در اوایل چرخه شایعات است و هیچ بعید نیست که کمپانی Apple موارد ذکر شده را در نظر نگیرد. بهرحال باید تا زمان رونمایی از جدیدترین اسمارت‌فون‌های اپل صبر کرد.

نویسنده صنایع مدرن

→ خواندن مطلب قبلی

تقویت سیستم ایمنی بدن بیماران سرطانی با داروی ساخت ایران

خواندن مطلب بعدی ←

سازمان بهداشت جهانی دو داروی جدید برای درمان ویروس کرونا را تایید کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین