مشخصات گوشی وان پلاس نورد ۲ تی (Nord 2T) فاش شد

مشخصات گوشی وان پلاس نورد 2 تی (Nord 2T) فاش شد

طبق اطلاعات و گزارش‌های درز شده، کمپانی OnePlus گوشی وان پلاس نورد ۲ تی را در آینده نزدیک روانه بازار خواهد کرد تا تنوع محصولات سری نورد را بیشتر کند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از ام اس پاور یوزر، وان پلاس که به احتمال بسیار زیاد Nord 2 را با پسوند T عرضه می‌کند، از چیپست دایمنسیتی ۱۳۰۰ برند مدیاتک برای پردازش داده‌ها استفاده خواهد کرد.

گوشی وان پلاس نورد ۲ تی با حداکثر رم ۱۲ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات فاش شده در مورد این محصول می‌توان به صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی آمولد با کیفیت +Full HD اشاره کرد. این گوشی هوشمند مانند بیشتر اسمارت‌فون‌های موجود در بازار از رفرش ریت ۹۰ هرتز استفاده خواهد کرد.

کمپانی OnePlus برای بخش نرم افزاری این گوشی هوشمند از رابط کاربری OxygenOS 12 که بروی اندورید ۱۲ سوار است، استفاده خواهد کرد.

وان پلاس Nord 2T برای دوربین‌های اصلی از سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با لنز واید، ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی با لنز تک رنگ استفاده خواهد کرد. همچنین برای بخش دوربین سلفی هم از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

اسمارت فون OnePlus Nord 2T به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود که از شارژ سریع ۸۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

البته این کمپانی قبل از عرضه گوشی وان پلاس نورد ۲ تی، اسمارت دیگری از سری نورد به نام OnePlus CE2 را نیز روانه بازار می‌کند که جایگزین Nord CE خواهد شد.

 از جمله مشخصات نورد ۲ سی ای می‌توان به پنل نمایشی ۶.۴ اینچی آمولد با کیفیت +Full HD که به رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز است، اشاره کرد. وان پلاس برای پردازنده One Plus CE 2 از چیپست دایمنسیتی ۹۰۰ استفاده خواهد کرد. سنسورهای ۶۴ مگاپیکسلی با لنز واید، ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو، دوربین‌های این اسمارت‌فون را تشکیل می‌دهند. برای بخش سلفی از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

 

→ خواندن مطلب قبلی

شکست تعلیق برنامه هسته‌ای کره شمالی با پرتاب موشک بالستیک

خواندن مطلب بعدی ←

ظهور ربات کوه نورد، شگفتی آفرید

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *