گوشی شیائومی ۱۲ اولترا با شارژر ۱۲۰ واتی عرضه خواهد شد

گوشی شیائومی 12 اولترا با شارژر 120 واتی عرضه خواهد شد

اخیر گزارش‌های از سوی Xiaomi فاش شده که نشان از رونمایی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا در چین دارد. از همین رو بسیاری از منابع تاکید کردند که این اسمارت‌فون با شارژر ۱۲۰ واتی و با پشتیبانی از شارژ سریع عرضه خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از گیزمو چاینا، گوشی شیائومی ۱۲ اولترا به یک باتری ۴۸۶۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که ظرفیت آن نسبت به نسل پرو شیائومی ۱۲ بیشتر شده است. در اسمارت فون Xiaomi 12 Pro از یک باتری با ظرفیت ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ اولترا علاوه بر بهره‌مندی از باتری ۴۸۶۰ میلی آمپر ساعتی از شارژر ۱۲۰ واتی با سیم و ۵۰ واتی بیسم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اگر گزارشات درز شده صحت داشته باشد، قابلیت شارژ جدیدترین اسمارت‌فون شیائومی نسبت به می ۱۱ اولترا پیشرفت خوبی به حساب می‌آید. گوشی Mi 11 Ultra از شارژر ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کرد.

البته کمپانی شیائومی قبلا نیز از شارژهای ۱۲۰ واتی در گوشی‌های هوشمند Xiami 12 Pro و Mi 10 Ultra استفاده کرده بود و به همین دلیل برای اولین بار نیست که از این قابلیت استفاده می‌کند.

شایان ذکر است، پیشتر نیز برخی دیگر از مشخصات گوشی شیائومی ۱۲ اولترا مانند صفحه نمایش، دوربین‌ها و تراشه در برخی منابع فاش شده بود.

این اسمارت‌فون احتمالا به پنل نمایشی AMOLED و با کیفیت ۲K مجهز خواهد شد. البته رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و فناوری +HDR10 از جمله سایر مشخصات نمایشگر این گوشی هوشمند خواهد بود.

دوربین‌های Xiaomi 12 Ultra به احتمال بسیار زیاد مشابه Mi 11 Ultra خواهد بود. طبق گزارش‌های فاش شده، شیائومی ۱۲ اولترا به دوربین سه گانه که از یک سنسورهای ۵۰ و دو سنسور ۴۸ مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند، مجهز خواهد شد.

اطلاعات ضد و نقیضی هم در رابطه با چیپست این گوشی هوشمند منتشر شده که چندان موثق نیستند. اما با این حال، احتمالا این گوشی هوشمند از جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱استفاده خواهد کرد.

رابط کاربری MIUI 13 و اندروید ۱۲ از جمله مشخصات دیگر این اسمارت‌فون خواهد بود.

→ خواندن مطلب قبلی

هوشمند سازی خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره)

خواندن مطلب بعدی ←

وزیر ارتباطات: باند فرکانسی ۲۳۰۰ مگاهرتز به اپراتورها واگذار شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *