جزئیات نمایشگر و چیپست گوشی Mix Fold 2 شیائومی فاش شد

جزئیات نمایشگر و چیپست گوشی Mix Fold 2 شیائومی فاش شد

در گزارشی جدیدی که از گوشی Mix Fold 2 شیائومی منتشر شد، اطلاعات مربوط به نمایشگر و چیپست آن فاش شد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از گیزمو چاینا، شیائومی در سال ۲۰۲۱ با عرضه گوشی موبایل می میکس فولد به دنیای اسمارت‌فون‌های تاشو ورود کرد. اما اکنون این کمپانی در پی عرضه گوشی هوشمند تاشو دیگری است که میکس فولد ۲ نام دارد.

به احتمال بسیار زیاد گوشی Mix Fold 2 در حالت باز شده دارای یک صفحه نمایش ۸ اینچی LTPO است که کیفیت آن ۲.۵K خواهد بود. همانطور که مشخص است اندازه نمایشگر این گوشی شیائومی نسبت به نسل قبلی تفاوت چندانی ندارد. چراکه اندازه صفحه نمایش گوشی می میکس فولد هم ۸ اینچ بود.

اطلاعاتی دیگری که در مورد این اسمارت فون فاش شد، مربوط به چیست آن است. احتمالا شیائومی این گوشی موبایل را به جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 1 مجهز خواهد کرد. البته استفاده از این تراشه دور از انتظار نبود. چراکه شیائومی برای نسل قبلی همین گوشی موبایل یعنی mi Max Fold نیز از آخرین و قدرتمندترین پردازنده کوالکام یعنی Snapdragon 888 استفاده کرده بود.

با وجود تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در دل گوشی میکس فولد ۲ باید منتظر یک دستگاه فوق العاده قدرتمند باشیم که به راحتی داده‌ها و بازی‌های سنگین را پردازش خواهد کرد.

شیائومی به غیر از گوشی ذکر شده، در هفته‌ها یا ماه‌های آینده از چند اسمارت‌فون دیگر نیز رونمایی خواهد کرد. طبق گزارشات درز شده در فوریه سال جاری( اسفند و فروردین) خانواده گوشی‌های Redmi K50 که شامل K50، K50 Pro، K50 Pro Plus و K50 Gaming است را معرفی خواهد کرد.

همچین این شرکت در حال کار بر روی دو اسمارت‌فون دیگر به نام‌های thor و loki است که به احتمال بسیار زیاد از دوربین‌های قدرتمند و باکیفیتی بهره‌مند خواهند بود.

→ خواندن مطلب قبلی

عرضه گوشی گوگل پیکسل ۶a در بهار سال آینده

خواندن مطلب بعدی ←

عرضه آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل با چیپست ۳ نانومتری M2

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *