گوشی تاشوی هواوی میت Xs 2 با قیمت پایه ۱۵۰۰ دلار معرفی شد

گوشی تاشوی هواوی میت Xs 2 با قیمت پایه 1500 دلار معرفی شد.

هواوی که به‌تازگی  گوشی نوا Y70 پلاس معرفی کرده بود، از یک گوشی تاشو به نام هواوی میت Xs 2 با قیمت پایه ۱۵۰۰ دلار رونمایی کرد. این اسمارت‌فون که در دسته گوشی‌های نسبتاً گران‌قیمت قرار می‌گیرد، از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل گیزمو چاینا، در ساخت بدنه گوشی تاشوی هواوی میت Xs2 از فایبرگلاس سبک، تیتانیوم و استیل استفاده شده است تا بدنه باکیفیتی داشته باشد. این محصول مانند تمامی اسمارت‌فون‌های تاشو دارای دو نمایشگر که اندازه آن‌ها در حالت‌های باز و بسته متفاوت است.

نمایشگر این دستگاه در حالت بسته دارای اندازه ۶.۵ و در حالت باز ۷.۸ اینچ و در هر دو حالت از نوع OLED است. وضوح تصویر در پنل‌های نمایشی گوشی تاشوی هواوی میت Xs 2، فول‌اچ‌دی پلاس است و هر دو پنل نمایشی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و عمق رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کنند.

هواوی برای فراهم کردن قدرت پردازشی جدیدترین گوشی خود از چیپست قدرتمند اسنپدرگون ۸۸۸ کوالکام استفاده کرده است و آن را با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند.

هواوی برای این دستگاه از سیستم دوربین سه‌گانه استفاده کرده است که اصلی‌ترین سنسور آن از کیفیت ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ۸ تله فوتو هم سایر دوربین‌های این محصول هستند. در نهایت دوربین سلفی جدیدترین گوشی تاشو هواوی از کیفیت ۱۰.۷ مگاپیکسل بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به سیستم‌عامل اختصاصی هواوی یعنی HarmonyOS 2.0، پشتیبانی از قلم M-Pen 2S، سیستم خنک‌کننده و باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی اشاره کرد.

 قیمت گوشی تاشوی هواوی میت Xs 2

 این گوشی هوشمند در حال حاضر فقط در کشور چین عرضه می‌شود و هواوی فعلاً از زمان عرضه آن به بازارهای جهانی سخنی به میان نیاورده است. اما با این حال این محصول در سه نسخه روانه بازار خواهد شد که قیمت آن‌ها عبارت‌اند از:

مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی: ۱۵۱۱ دلار

مدل ۸/۵۱۲ گیگابایتی: ۱۷۳۸ دلار

نسخه ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی: ۱۹۶۵ دلار

→ خواندن مطلب قبلی

گزارش مالی آلفابت در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ منتشر شد؛ رشد ۲۳ درصدی نسبت به سه‌ماهه اول ۲۰۲۱

خواندن مطلب بعدی ←

گوگل شماره‌های همراه را از نتایج جستجو حذف می‌کند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *