هواوی از گوشی نوا Y70 پلاس با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رونمایی کرد

هواوی از گوشی نوا Y70 پلاس با دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی کرد

کمپانی هواوی که با تحریم ایالت متحده آمریکا بخش بزرگی از بازار گوشی‌های هوشمند را از دست داده است، از جدیدترین گوشی خود به نام نوا Y70 پلاس رونمایی کرد. گوشی نوا Y70 پلاس با داشتن باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی از اول ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، هواوی برای این دستگاه از نمایشگر ۶.۷۵ اینچی LCD استفاده کرده است که از کیفیت فول‌اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. در بالای این پنل نمایشی +Nova Y70 یک حفره‌ای قطره‌ای شکل قرار دارد که سنسور دوربین سلفی با کیفیت ۸ مگاپیکسلی در آن جای داده شده است.

در بالای پنل پشتی این گوشی هم ماژول دوربین مستطیلی شکل آن به چشم می‌خورد که در سمت چپ واقع شده است. ماژول دوربین این دستگاه میزبان دوربین‌های ۴۸ مگاپیکسلی واید، ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی عمق است.

یکی از مشخصات بارز گوشی نوا Y70 پلاس، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به گفته هواوی، کاربران با ده دقیقه شارژ این دستگاه می‌توانند حدود ۳ ساعت ویدئو تماشا کنند.

هواوی جدیدترین گوشی خود را با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار می‌کند که این میزان از حافظه به‌وسیله کارت حافظه جانبی قابل‌افزایش است.

از دیگر مشخصات گوشی نوا Y70 پلاس می‌توان به حسگر اثر انگشت که بر روی کلید پاور قرار گرفته و AppGallery که جایگزین سرویس‌های گوگل شده است، اشاره کرد.

گفتنی است که هواوی به همه مشخصات این دستگاه از جمله چیپست به کار رفته اشاره‌ای نکرده است و به همین دلیل اطلاعات دقیقی از نحوه عملکرد آن در دسترس نیست

قیمت گوشی نوا Y70 پلاس

این دستگاه با رنگ‌های آبی، سفید و مشکی به بازار عرضه خواهد شد و کاربران برای خرید آن می‌بایست ۳۶۵ دلار پرداخت کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

گوشی شیائومی Civi 1S با چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G معرفی شد

خواندن مطلب بعدی ←

ایسوس از دو لپ‌تاپ جدید سری زنبوک رونمایی کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *