گوشی اقتصادی آنر X8 5G با چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس معرفی شد

گوشی اقتصادی آنر X8 5G با چیپست اسنپدراگون 48گوشی اقتصادی آنر X8 5G با چیپست اسنپدراگون 480 پلاس معرفی شد0 پلاس معرفی شد

کمپانی آنر که پیشتر از گوشی آنر X8 4G رونمایی کرده بود، حالا نسخه جدیدی از این گوشی را با پشتیبانی از فناوری ۵G به بازار معرفی کرده است. از نظر طراحی، تفاوتی میان گوشی آنر  X8 5G و نسل قبلی آن وجود ندارد و به نوعی شبیه به هم هستند. برخلاف زبان طراحی یکسان، مشخصات سخت‌افزاری گوشی جدید آنر کمی ضعیف‌تر شده است.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از گیزموچاینا، گوشی آنر X8 5G به نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن +FHD مجهز شده و نرخ نوسازی این پنل نمایشی ۶۰ هرتز است. آنر برای دوربین‌های اصلی گوشی جدید خود از سه سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با لنز واید، ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو و ۲ مگاپیکسلی با لنز عمق استفاده کرده است. همچنین دوربین سلفی این دستگاه هم یک سنسور ۸ مگاپیکسلی است.

آنر برای تامین قدرت پردازشی آنر  X8 5G از چیپست پایین رده اسنپدراگون ۴۸۰ استفاده کرده است و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به رابط کاربری Magic UI 4.2 مبتنی بر اندروید ۱۲، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۲۲.۵ واتی، سنسور اثر انگشت و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد.

→ خواندن مطلب قبلی

امارتی‌ها بزرگترین مزرعه عمودی جهان را در دبی افتتاح کردند

خواندن مطلب بعدی ←

آنر تبلت ۸ با نمایشگر ۱۲ اینچی و چیپ اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *