آنر تبلت ۸ با نمایشگر ۱۲ اینچی و چیپ اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد

آنر تبلت 8 با نمایشگر 12 اینچی و چیپ اسنپدراگون 680 معرفی شد

پس از معرفی گوشی آنر X8 5G، این کمپانی چینی از یک تبلت جدید نیز رونمایی کرد. آنر تبلت ۸ جدیدترین محصول آنر است که جایگزین Honor V7 خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از گیزموچاینا، آنر تبلت ۸ به یک نمایشگر ۱۲ اینچی LCD با رزولوشن ۲K مجهز شده است. پنل نمایشی این دستگاه که از ۱.۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند، حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و نسبت تصویر آن ۱۰:۶ است.

آنر برای قلب تپنده جدیدترین تبلت خود از پردازنده میان‌رده اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده کرده است و حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این چیپست را همراهی می‌کنند. البته این تبلت در نسخه‌های ۴ و ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم عرضه خواهد شد.

دوربین اصلی و سلفی Honer Tablet 8 را دو سنسور ۵ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. این محصول همچنین از جلوه‌های صوتی Histen Huawei و DTS.X Ultrasound نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات تبلت مذکور می‌توان به رابط کاربری Magic UI 6.1 برای مدیریت بهتر برنامه‌ها و باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۲.۵ واتی اشاره کرد.

در نهایت، این دستگاه در رنگ‌های سبز، آبی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد و کاربران هم‌اکنون می‌توانند آن را پیش‌خرید کنند.

نویسنده صنایع مدرن

→ خواندن مطلب قبلی

گوشی اقتصادی آنر X8 5G با چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس معرفی شد

خواندن مطلب بعدی ←

گوشی iQOO 10 پرو با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰۰ واتی معرفی شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین