مشخصات گوشی آیفون ۱۴ مکس لو رفت

ممنوعیت واردات آیفون فعلا به‌صورت رسمی ابلاغ نشده است

کمپانی اپل امسال نیز مانند سال‌های گذشته سری گوشی‌های جدید آیفون را در چهار مدل مختلف روانه بازار می‌کند که البته مدل مینی حذف و نسخه مکس جایگزین آن خواهد شد. حالا شنیده‌ها حاکی از آن که مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی آیفون ۱۴ نسخه مکس لو رفته است.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از جی‌بی‌آر، گوشی آیفون ۱۴ نسخه مکس مانند گوشی‌های آیفون ۱۳ به تراشه A15 Bionic مجهز خواهد شد و خبری از A16 Bionic در این گوشی نخواهد بود. البته اپل به‌احتمال بسیار زیاد برای نسخه‌های پرو (آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس) از تراشه A16 Bionic استفاده خواهد کرد.

آیفون ۱۴ مکس در دو نسخه با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به همراه رم ۶ گیگابایتی از نوع LPDDR4X روانه بازار خواهد شد. این در حالی که آیفون ۱۳ مینی و استاندار هر دو با ۴ گیگابایت روانه بازار شدند و مدل‌های پرو به رم ۶ گیگابایتی مجهز شده بودند.

طبق اطلاعات لو رفته در خصوص آیفون ۱۴ مکس، اپل برای این دستگاه از نمایشگر ۶.۶۸ اینچی OLED با کیفیت ۱۲۸۴×۲۷۷۸  پیکسل استفاده خواهد کرد. گفتنی است که نمایشگر مدل مکس سری گوشی‌های آیفون ۱۴ از رفرش ریت ۹۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش منبع فاش کننده، آیفون ۱۴ مکس دارای دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی است و از فیس آیدی نیز پشتیبانی می‌کند. در نهایت نسخه پایه این محصول (۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت داخلی) با قیمت ۸۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

→ خواندن مطلب قبلی

چاقی اثر بخشی واکسن کرونا را کاهش می‌دهد

خواندن مطلب بعدی ←

نگرانی دانشمندان از آلودگی سنگ‌ های مریخی به میکروب‌های بیگانه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *