گوشی آنر X6 با دوربین دوگانه و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

گوشی آنر X6 با دوربین دوگانه و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

کمپانی آنر در ادامه معرفی اسمارت‌فون‌های میان رده خود، این بار از گوشی آنر X6 رونمایی کرد. این گوشی که در سکوت کامل خبری معرفی شد، از دوربین دوگانه، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و چیپست‌ هلیو سری G بهره می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از گیزموچاینا، این میان‌رده آنر از نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن +HD بهره می‌برد و نرخ نوسازی آن ۶۰ هرتز است. این گوشی که تقریبا ۱۹۴ گرم وزن دارد، از ابعاد ۸.۶۸×۷۵.۱۳×۱۶۳.۶۶ میلی‌متری بهره می‌برد.

آنر برای تامین قدرت و پردازش داده‌ها میان‌رده جدید خود، از چیپست هلیو G25 مدیاتک استفاده کرده است که در بالاترین پیکربندی، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. نسخه پایه این دستگاه هم با ۴ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شود.

این دستگاه روی پنل پشتی خود از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی واید و ۲ مگاپیکسلی عمق به همراه فلش LED بهره می‌برد. از جمله ویژگی‌های دوربین اصلی این گوشی هوشمند می‌توان به فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p، عکاسی تایم لپس و حالت پرتره اشاره کرد. دوربین سلفی آنر X6 هم  از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

از دیگر مشخصات گوشی آنر X6 هم می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی، بلوتوث ۵.۱ و پشتیبانی از فناوری‌های GPS و NFS اشاره کرد.

→ خواندن مطلب قبلی

رتبه سرعت اینترنت ثابت ایران با دو پله سقوط، به جایگاه ۱۴۷ جهان رسید

خواندن مطلب بعدی ←

انویدیا از سریع‌ترین کارت گرافیک گیمینگ جهان رونمایی کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *