پاسخ به پیام‌های واتس‌اپ با تمام ایموجی‌ها امکان‌پذیر شد

پاسخ به پیام‌های واتس‌اپ با تمام ایموجی‌ها امکان‌پذیر شد

واتس‌اپ از دو ماه پیش قابلیت پاسخ به پیام‌ها با شش ایموجی را برای کاربران خود فراهم کرده است. این ویژگی در حال حاضر توسعه یافته است و کاربران به جای شش ایموجی، می‌توانند از تعداد بیشتری ایموجی‌ برای پاسخ به پیام کاربران استفاده کنند.  

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از انگجت، در قابلیت جدید پاسخ به پیام‌ها از طریق ایموجی در واتس‌اپ، شکلک و نمادهای بیشتری در اختیار کاربران قرار دارد و دست کاربران برای پاسخگویی بازتر است. هرچند به زمان زیادی نیاز است تا متا امکان واکنش به پیام‌ها از طریق ایموجی را در دسترس همه قرار دهد، اما این ویژگی با استقبال خوب کاربران مواجه شده است.

به گفته واتس‌اپ، قابلیت مذکور به زودی برای تمامی کاربران سیستم عامل اندروید و iOS فعال خواهد شد. البته این پیام رسان اظهار داشت که ممکن است چند روزی طول بکشد تا دسترسی آن برای تمامی کاربران سراسر جهان فعال شود.

گفتنی است که واتس‌اپ اخیرا قابلیت‌های مختلفی را برای کاربران خود فراهم کرده و امکانات بیشتری را در اختیار افراد قرار داده است. از قابلیت‌های جدید حفظ حریم خصوصی کاربران گرفته تا انتقال تاریخچه چت‌ها از اندروید به آیفون از جمله ویژگی‌های جدیدی که به پیام‌رسان محبوب متا اضافه شده است. البته ناگفته نماند، واتس‌اپ هم‌اکنون در حال آزمایش تعداد دیگری از قابلیت‌ها است که یکی از آن‌ها امکان اتصال دو گوشی به یک حساب کاربری است.

→ خواندن مطلب قبلی

قابلیت Unmentioning توییتر در دسترس همه کاربران قرار گرفت

خواندن مطلب بعدی ←

با انصراف ماسک از خرید توییتر، ارزش سهام این شرکت ۶.۶ درصد کاهش یافت

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *