ورود نایک به متاورس

ورود مایک به متاورس

برنامه‌های کاربردی علامت تجاری نایک و آگهی‌های شغلی نشان می‌دهد این شرکت قصد ورود به متاورس را دارد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از کوین تلگراف، برخلاف مشکلات گزارش شده در مورد عرضه کفش‌های فیزیکی این شرکت، کفش‌های کتانی مجازی ممکن است با مشکلات دنیای واقعی ناشی از همه گیری محدود نشوند.

تولیدکننده کفش و پوشاک ورزشی نایک در حال بررسی طراحی مواد مجازی با لوگو و شعار نمادین خود است.

با توجه به سوابق ارسال شده به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده در روز چهارشنبه، نایک درخواست هایی را برای همنام خود، آرم swoosh و شعار «فقط انجامش بده» را برای استفاده در کالاهای مجازی برای خدمات سرگرمی، فروشگاه های خرده فروشی و استفاده آنلاین ثبت کرده است.

بایگانی‌ها، همراه با دو آگهی شغلی اخیر برای طراحان مواد مجازی، نشان می‌دهند که این شرکت در حال ایجاد زمینه‌ای برای محصولات با نام تجاری نایک در متاورس است.

نایک گفت که کارمندان آینده نگر نقش کلیدی در تعریف مجدد دنیای دیجیتال ما خواهند داشت و ما را وارد دنیای متاورس می کنند.

آنها به تیمی از طراحان مواد مجازی در گروه ایجاد محصولات دیجیتال این شرکت ملحق می شوند تا کفش مجازی و سایر محصولات تولید کنند.

به نظر می رسد که این شرکت پوشاک پیش از اعلام تغییر نام تجاری فیس بوک در روز پنجشنبه گذشته، هجوم خود را به سوی متاورس آغاز کرده بودند.

فیس بوک، این غول رسانه های اجتماعی گفت که یک محیط مجازی ایجاد خواهد کرد که تجربیات اجتماعی آنلاین را به دنیای فیزیکی متصل می کند.

اگرچه نایک به نظر می‌رسد همزمان با فیس‌بوک، برنامه‌های متاورس خود را پیش می‌برد، اما قبلاً به توکن‌های غیرقابل تعویض یا  NFT‌ها و دیگر سرمایه‌گذاری‌های مرتبط با رمزنگاری پرداخته است.

در سال ۲۰۱۹، این شرکت سیستمی را برای توکن کردن کفش های CryptoKicks  خود در بلاکچین اتریوم به ثبت رساند.

با این حال، این شرکت در حال حاضر رقابتی در متاورس دارد. استودیوی RTFKT با نام تجاری کفش‌های ورزشی آگهی کفش‌های مجازی و فیزیکی را منتشر کرده است و حمایت اندرسن هوروویتز، گلکسی دیجیتال و دیگران را در دور جمع‌آوری سرمایه ۸ میلیون دلاری در ماه می به دست آورده است.

در حالی که عرضه های مجازی نایک ممکن است تحت تأثیر مسائل زنجیره تامین جهانی قرار نگیرد، این شرکت مشکلاتی را در زمینه تحویل محصولات فیزیکی خود از جمله کمبود کانتینرهای حمل و نقل، مشکلات کارکنان و سایر محدودیت های مرتبط با بیماری همه گیر که بر گردش کار تأثیر می گذارد، گزارش کرده است.

اندونزی و ویتنام مسئول اکثر تولیدات کفش فیزیکی نایک هستند، اما پیشنهادات مجازی ممکن است به طور کامل در دفتر مرکزی آن در اورگان ایجاد شود.

→ خواندن مطلب قبلی

ورود موتورهای چهارچرخ برقی به خیابان‌های تهران

خواندن مطلب بعدی ←

رقابت برای تصدی‌گری پلتفرم‌ها

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *