مشخصات گوشی‌های گلکسی A13 و A33 سامسونگ فاش شد

مشخصات گوشی‌های گلکسی A13 و A33 سامسونگ فاش شد

طبق گزارشات منتشر شده از سوی منابع مختلف، سامسونگ در حال کار بر روی چند گوشی از سری A است تا در ماه جاری آن‌ها معرفی کند. گوشی‌های گلکسی A13 و A33 از جمله اسمارت‌های که قرار است سامسونگ از آن‌ها رونمایی کند. اما پیش از عرضه این دو محصول، برخی از منابع مشخصات آن‌ها را فاش کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از گیزمو چاینا، گوشی A13 با پشتیبانی از شبکه ۴G و A33 با پشتیبانی از شبکه ۵G و هر دوی آن‌ها با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار خواهند شد.

گوشی‌های گلکسی A13، A33 در زمره سری اسمارت‌فون‌های میان رده سامسونگ قرار می‌گیرند و هر دو از چیست‌های اگزینوس بهره می‌برند. اما نسخه چیپست‌های به کار رفته در این دو مدل متفاوت است؛ گوشی A13 با چیپست اگزینوس ۸۵۰ و A33 با چیست قدرتمندتر اگزینوس ۱۲۰۰ روانه بازار می‌شوند.

گلکسی A13 احتمالا از نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۴۰۸×۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. درحالیکه طبق گزارشات منتشر شده، مدل دیگر به نمایشگر ۶.۴ اینچی OLED با رزولوشن Full HD مجهز است. علاوه بر مشخصات ذکر شده، سامسونگ برای هر دو محصول از رفرش ریت ۹۰ هرتز استفاده خواهد کرد.

در پنل پشتی گوشی A13 ماژول دوربین چهارگانه دوربین قرار گرفته است که اصلی ترین سنسور آن از کیفیت ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. گزارش‌ها حاکی از آن که سه سنسور دیگر در کنار دوربین اصلی به لنزهای اولتراواید، ماکرو و عمق قرار مجهز هستند.

برخلاف گلکسی A13، تا به حال هیچ اطلاعاتی در خصوص دوربین‌های A33 فاش نشده است.

در نهایت قیمت گوشی گلکسی A13 سامسونگ، ۲۲۲ دلار خواهد بود و در سه رنگ مشکی، آبی و سفید روانه بازار می‌شود. طبق مشخصات فاش شده در مورد A33، این گوشی قطعا گرانتر از A13 خواهد بود و احتمالا با ۴۴۴ دلار عرضه می‌شود.

→ خواندن مطلب قبلی

شرکت‌ خودروسازی بی ام و (BMW) از روسیه خارج شد

خواندن مطلب بعدی ←

آتش‌سوزی در ساختمان LTC، شبکه سراسری اینترنت کشور را دچار اختلال کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *