مشخصات شیائومی ۱۲T لو رفت؛ اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و شارژ ۱۲۰ واتی

مشخصات شیائومی 12T لو رفت؛ اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و شارژ 120 واتی

شیائومی در حال حاضر بر روی یک گوشی قدرتمند و پرچمدار به نام شیائومی ۱۲T کار می‌کند و به زودی آن را به بازار عرضه خواهد کرد. هرچند این گوشی هوشمند هنوز معرفی نشده است، اما یک منبع آگاه مشخصات و قابلیت‌های اسمارت‌فون مذکور را پیش از معارفه فاش کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از حساب توییتری موکول شاروما، جدیدترین اسمارت‌فون شیائومی در دو نسخه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. البته این منبع مدعی شده است که امکان عرضه این دستگاه با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز وجود دارد.

بر اساس توییت شاروما، شیائومی برای قلب تپنده این گوشی هوشمند از پردازنده جدید اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده خواهد کرد و اندروید ۱۲ به همراه رابط کاربری MIUI 13 هم مشخصات نرم‌افزاری دستگاه را تشکیل می‌دهند. فناوری NFC از دیگر مشخصات نرم‌افزاری این گوشی خواهد بود.

شاروما به برخی از مشخصات پنل نمایشی این گوشی هوشمند هم اشاره کرده است که بر  اساس آن، نمایشگر  اسمارت‌فون مذکور از نوع آمولد با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد بود. البته به اندازه، رزولوشن و سایر فناوری‌های به کار رفته در پنل نمایشی این دستگاه هیچ اشاره‌ای نشده است.

علاوه به مشخصات نمایشگر، شاروما به مشخصات دوربین و ظرفیت باتری شیائومی ۱۲T اشاره‌ای نداشته است. اما با این حال، باتری گوشی مذکور از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و دوربین‌های آن به لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهند شد.

→ خواندن مطلب قبلی

شرکت چینی CATL از باتری قدرتمند خود رونمایی کرد؛ طی کردن ۱۰۰۰ کیلومتر مسافت با یکبار شارژ

خواندن مطلب بعدی ←

اچ‌تی‌سی رسما از گوشی متاورسی خود رونمایی کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *