لپ‌ تاپ شیائومی بوک پرو ۲۰۲۲ در دو اندازه ۱۴ و ۱۶ اینچی معرفی شد

لپ‌ تاپ شیائومی بوک پرو 2022 در دو اندازه 14 و 16 اینچی معرفی شد

شیائومی به همراه معرفی گوشی‌های سری ۱۲S، از لپ تاپ شیائومی بوک پرو ۲۰۲۲ در دو اندازه ۱۴ و ۱۶ اینچی رونمایی کرد. البته به غیر از اندازه، این دو دستگاه در برخی از پارامترها نیز باهم متفاوت هستند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از گیزموچاینا، لپ‌تاپ‌های جدید شیائومی به نمایشگر E4 OLED با وضوح تصویر بالا مجهز شده‌اند و تصاویر با دقت رنگ بالایی نمایش داده می‌شوند. در واقع پنل نمایشی این دو دستگاه به طور کامل گاموت‌های رنگی sRGB و DCI-P3 را پوشش می‌دهند و از فناوری دالبی ویژن نیز پشتیبانی می‌کنند. گفتنی است که شیائومی برای محافظت از نمایشگر این دو لپ‌تاپ از گوریلاگلس نسل ۳ استفاده کرده است.

تنها تفاوت مشخصات پنل نمایشی این دوستگاه به رزولوشن آن‌ها بر می‌گردد. بر همین اساس، مدل۱۶ اینچی به نمایشگری با رزولوشن ۴K مجهز شده و دارای گواهی ۴۰۰  VESA DisplayHDR است. دومین نسخه هم از رزولوشن ۲.۸K بهره می‌برد و از گواهی DisplayHDR 500 پشتیبانی می‌کند.

قدرت پردازشی لپ‌ تاپ های شیائومی بوک پرو ۲۰۲۲ توسط پردازنده‌های اینتل تامین خواهد شد که با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPPDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD همراه شده است.

در نهایت، هر دو لپ‌ تاپ شیائومی بوک پرو ۲۰۲۲ از یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۷۰ وات ساعت بهره می‌برند که شیائومی ادعا می‌کند برای ۱۲ ساعت کار کافی است. همچنین با شارژر ۱۰۰ وات از طریق USB-C می‌توان آن‌ها را شارژ کرد.

لپ‌تاپ‌های مذکور با چهار نوع پیکربندی روانه بازار می‌شوند که مدل پایه نسخه ۱۶ اینچی با پردازنده نسل دوازدهم Core i5 با برچسب قیمتی ۹۷۰ عرضه خواهد شد. همچنین مدل پایه نسخه ۱۴ اینچی با پردازنده Core i5 با قیمت ۸۸۰ دلار به بازار عرضه می‌شود

→ خواندن مطلب قبلی

گوشی‌های شیائومی ۱۲S و ۱۲S پرو معرفی شدند

خواندن مطلب بعدی ←

گوشی شیائومی ۱۲s اولترا معرفی شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *