نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ برای سومین بار پیاپی لغو شد

نمایشگاه الکامپ 1400 برای سومین بار پیاپی لغو شد

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ (الکترونیک و کامپیوتر) که چندین بار به تعویق افتاده بود، به طور قعطی امسال هم برگزار نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای (نصر)، بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ که قرار بود از ۲۷ الی ۳۰ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شود، به دلیل گسترش سویه امیکرون ویروس کرونا در کشور لغو شد.

عدم و تعویق زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ موضوع تازه‌ای نیست، چراکه این مسئله در دو سال اخیر چندین بار دیگر اتفاق افتاده بود. پس از تعویق‌های متعدد و عدم برگزاری نمایشگاه از زمان همه گیری ویروس کرونا، مسئولان برگزاری الکامپ مصصم بودند که نمایشگاه را پس از وقفه دو ساله مجددا برگزار کنند.

الکامپ ۱۴۰۰ برای اولین بار قرار بود در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیر ماه برگزار شود که به دلیل شیوع بیش از حد کرونا و تعطیلی کشور، زمان برپایی نمایشگاه به تاریخی دیگر موکول شد.

پس از لغو الکامپ در تیر ماه، برگزار کنندگان تصمیم گرفتند که نمایشگاه را در شهریور ماه برگزار کنند که باز هم به دلیل کرونا، لغو و به بهمن ماه موکول شد. سازمان نصر پس از آن ۲۷ بهمن ماه را زمان برگزاری این رویداد اعلام کرد.

اما با این حال، امروز ۱۹ بهمن خبری از سوی سازمان نصر منتشر که در آن اعلام شد که الکامپ ۱۴۰۰ در بازه زمانی ذکر شده به دلیل شیوع و گسترش روز افزون سویه امیکرون ویروس کرونا برگزار نخواهد شد.

نصر همچنین اعلام کرد که امکان برگزاری مراسم تا اخر سال میسر نیست و زمان جدید برگزاری متعاقبا اعلام می‌شود.

→ خواندن مطلب قبلی

نوسانات قیمت بیت کوین همچنان ادامه دارد

خواندن مطلب بعدی ←

مک بوک جدید اپل با چیپست M2 عرضه خواهد شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *