خبر های فوری:

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲, ساعت ۲۳:۰۷

نوسانات قیمت بیت کوین همچنان ادامه دارد

نوسانات قیمت بیت کوین همچنان ادامه دارد

قیمت بیت کوین، پادشاه رمز ارزها که از ابتدای سال میلادی نوسانات زیادی را تجربه کرده بود، در هفته اخیر روند صعودی را در پیش گرفت و از ۱۶ بهمن برابر با ۳ فوریه مجددا به کانال ۴۰ هزار دلاری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن، قیمت بیت کوین پس از قانون‌های جدید چین و روسیه در مورد ممنوعیت معامله ارزهای دیجیتال، برای چند هفته روندی نزولی داشت و به کمتر از ۴۰ هزار و برای مقاطعی حتی به ۳۴ هزار دلار رسید.

اما این افت قیمت چندان طول نکشید. چراکه ارزش پادشاه رمز ارزها در ماه جاری یعنی فوریه به روند رو به رشد و صعودی خود بازگشت و قیمت آن در هفته جاری با رشدی ۱۰ درصدی همراه بوده است.

البته به غیر از بیت کوین، بیشتر ارزهای دیجیتالی توانستد از روند نزولی خود فاصله گرفته و مسیر صعودی را در پیش بگیرند.

اما مهم‌ترین نکته این گزارش، امروز ۱۹ بهمن برابر با ۸ فوریه رخ داد. با بررسی نمودار متوجه نوسانات قیمت Bitcoin خواهیم شد. قیمت این رمز ارز محبوب برای چند ساعت از مرز ۴۵ هزار دلار گذشت و به بالاترین ارزش خود در سال جاری رسید.

اما ارزش ۴۵ هزار دلاری بیت کوین فقط برای ساعاتی پایدار بود. چراکه ارزش آن مجددا ۲ هزار دلار کاهش یافت و به ۴۳ هزار دلار رسید.

البته برخی از کارشناسان بر این باورند که قیمت بیت کوین در هفته‌های آتی به بیش از ۶۰ هزار دلار خواهد رسید و احتمالا از رکورد سال گذشته عبور خواهد کرد.

نویسنده صنایع مدرن

→ خواندن مطلب قبلی

بازدید معاون اول رئیس جمهور از نمایشگاه فناوری های ایران ساخت

خواندن مطلب بعدی ←

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ برای سومین بار پیاپی لغو شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین