ایلان ماسک: فروش سایبرتراک از سال آینده شروع می‌شود

ایلان ماسک: فروش سایبرتراک از سال آینده شروع می‌شود

ایلان ماسک، مدیرعامل و نفر اول تسلا در حاشیه افتتاحیه کارخانه گیگا اعلام کرد که فروش سایبرتراک از سال آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از انگجت، ماسک در حین برگزاری مراسم افتتاحیه کارخانه گیگا، نسخه‌ای از وانت پیکاپ سایبرتراک به نمایش گذاشت که همچنان شبیه به نسخه اولیه است و تفاوت چندانی در آن به چشم نمی‌خورد.

البته در نسخه جدید Cybertruck خبری از دستگیره برای باز کردن ماشین نیست و افراد می‌بایست به‌صورت اتوماتیکی در خودرو را باز کنند. ماسک همچنین از تأخیر پیش آمده در تولید و فروش سایبرتراک عذرخواهی کرد.

گفتنی است که ماسک پیش از این اعلام کرده بود که محصول مذکور را تا پایان سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد کرد اما هم‌اکنون این زمان را تا ۲۰۲۳ به تعویق انداخته است.

به گفته تسلا، سایبرتراک در کارخانه تازه تأسیس گیگا واقع در تگزاس آمریکا تولید خواهد شد. این خودروساز آمریکایی همچنین امیدوار است که بالاترین حجم تولید را در مرکز مذکور داشته باشد.

ماسک در طول برگزاری این مراسم به برنامه‌های تسلا در خصوص افزایش حجم تولید خودروهای این شرکت اشاره کرد و اظهار داشت که سال آینده موج عظیمی از محصولات جدید تسلا به بازار عرضه خواهد شد.

طبق گفته‌های ایلان ماسک، تسلا سال آینده از خودرو برقی Semi، دکل بزرگ برقی، ربات انسان‌نما Optimus و روبوتاکسی رونمایی خواهد کرد.

→ خواندن مطلب قبلی

هر آنچه باید درباره ماشین سایبرتراک تسلا بدانیم

خواندن مطلب بعدی ←

آنر از گوشی‌های پلی ۶T و پلی ۶T پرو رونمایی کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *