عرضه گوشی گوگل پیکسل ۶a در بهار سال آینده

عرضه گوشی گوگل پیکسل 6a در بهار سال آینده

گوگل غول موتورهای جستجو در ماه می سال جاری برابر با بهار ۱۴۰۱، اسمارت‌فون اختصاصی خود به نام گوشی گوگل پیکسل ۶a را معرفی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از گیزمو چاینا، سه ماهه آخر سال ۲۰۲۱ بود که گوگل از دو گوشی موبایل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو رونمایی کرد. این دو مدل با پردازنده‌های اختصاصی خود کمپانی Google یعنی گوگل تنسور روانه بازار شدند.

اما اکنون شایعات حاکی از آن است که یک عضو دیگر به خانواده Google Pixel 6 با نام گوشی گوگل پیکسل ۶a اضافه خواهد شد که مانند دو نسل قبلی دارای چیپست تنسور است.

اگر به تاریخچه عرضه گوشی‌های پیکسل که پسوند a داشتند، نگاهی داشته باشیم. به این موضوع پی می‌بریم که اکثر مدل‌ گوشی‌های پیکسل با پسوند a در جریان رویداد I/O به بازار معرفی شده‌اند. از همین رو به احتمال بسیار زیاد گوگل در همین مراسم که در ماه می برگزار می‌شود از گوشی  Google Pixel 6a رونمایی خواهد کرد.

با وجود اینکه گوگل هنوز اطلاعات رسمی و دقیقی را از این گوشی موبایل فاش نکرده است، اما شایعات زیادی پیرامون مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آن وجود دارد.

به احتمال بسیار زیاد گوشی موبایل پیکسل ۶a به یک دوربین ۱۲.۲ پیکسلی IMX363 سونی مجهز خواهد شد. در کنار دوربین واید این محصول یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی نیز قرار خواهد گرفت. برای دوربین سلفی هم از سنسور IMX355 سونی که کیفیت ۸ مگاپیکسلی دارد، استفاده خواهد شد.

بخشی دیگر از شایعات در مورد نمایشگر این اسمارت فون است که به احتمال بسیار زیاد دارای پنل ۶.۲ اینچی آمولد با رزولوشن ۲۴۰۰*۱۸۰۰ پیکسل خواهد بود.

گوگل احتمالا برای تامین شارژ  پیکسل ۶a از باتری لیتیوم پلیمری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که به شارژ سریع ۳۰ واتی  مجهز خواهد بود.

→ خواندن مطلب قبلی

کلیه خوک به مرد مرگ مغزی پیوند زده شد

خواندن مطلب بعدی ←

جزئیات نمایشگر و چیپست گوشی Mix Fold 2 شیائومی فاش شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *