عرضه احتمالی گوشی Poco X4 در اسفند یا فروردین

عرضه احتمالی گوشی Poco X4 در اسفند یا فروردین

کمپانی شیائومی به احتمال بسیار زیاد در فوریه (اسفند یا فروردین) سال جاری از گوشی Poco X4 رونمایی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از گیزمو چاینا، یک اسمارت‌فون پوکو با سریال نامبر ۲۲۰۱۱۱۶PG در لیست گواهی FCC مشاهده شد که به احتمال بسیار زیاد همان گوشی پوکو ایکس ۴ شیائومی است. در مشخصات این لیست به مواردی همچون پشتیبانی از NFC، رابط کاربری MIUI 13 و ۵G نیز اشاره شده است.

بر اساس گزارش‌های اخیر، بسیاری از مشخصات گوشی Poco X4 مشابه Redmi Note 11 Pro خواهد بود. از همین رو به احتمال بسیار زیاد جدیدترین اسمارت‌فون پوکو به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی آمولد با رزولوشن +Full HD مجهز خواهد شد. همچنین شیائومی برای نرخ نوسازی این محصول از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد تا افکت و انیمیشن‌های صفحه روان‌تر باشند.

 البته استفاده از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز چندان هم جدید نیست. چرا که شیائومی برای نسل‌های قبلی همین اسمارت فون ( گوشی‌های خانواده Poco X3 ) از همین قابلیت استفاده کرده بود.

طبق شایعات مطرح شده، حسگر اثر انگشت گوشی Poco X4 بر روی صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. پس دیگر  شاهد این سنسور در لبه کناری که با پاور ادغام شده باشد، نخواهیم بود.

به احتمال بسیار زیاد، شیائومی برای دوربین‌های این محصول از سه سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که مشابه گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو است.

یکی دیگر از شایعات درز شده در مورد گوشی Poco X4 مربوط به سیستم عامل و رابط کاربری آن است که احتمالا با اندروید ۱۲ و MIUI 13 عرضه شود.

در مورد تراشه به کار رفته در این اسمارت‌فون، اطلاعات ضد و نقیضی زیادی وجود دارد. اما متحمل‌ترین گزینه برای تراشه پوکو ایکس ۴، تراشه ۶ نانو متری Dimensitiy 920 است.

گوشی موبایل پوکو ایکس ۴ با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی روانه بازار خواهد شد.

→ خواندن مطلب قبلی

برتری پردازنده دایمنسیتی ۹۰۰۰ در برابر اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ در نتایج گیگ بنچ

خواندن مطلب بعدی ←

ردپای دو ابر قدرت شرق در سقوط ارز های دیجیتال

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *