ساعت‌های هوشمند سری Quatix 7 گارمین معرفی شدند

ساعت‌های هوشمند سری Quatix 7 گارمین معرفی شدند

گارمین که یکی برندهای خوش‌نام در ساخت و طراحی ساعت هوشمند به شمار می‌رود، از ساعت‌های هوشمند سری Quatix 7 رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از فوربز، ساعت‌های هوشمند سری Quatix 7 دارای ویژگی‌های منحصر به‌فردی هستند که می‌تواند برای دریانوردان کارآمد باشد. هرچند ساعت‌های هوشمند سری Quatix 7 از نظر مشخصات ظاهری و فنی تقریبا مشابه هم هستند اما در سه مدل مختلف معرفی شده‌اند.

سه ساعت جدید گارمین در نسخه‌های کواتیکس ۷ معمولی (Quatix 7 Standard)، کواتیکس ۷ سفایر (Quatix 7 Sapphire)  و کواتیکس ۷X سولار (Quatix 7X Solar) به بازار عرضه می‌شوند.

مدل‌های معمولی و سولار به نمایشگر memory-in-pixel و مدل سفایر به نمایشگر آمولد مجهز شده‌اند.

بزرگ‌ترین مدل میان ساعت‌های جدید کواتیکس گارمین به نسخه سولار اختصاص دارد که ابعاد آن ۵۱ میلی‌متر است. این ساعت با بندهای ۲۶ میلی‌متری عرضه می‌شود. این در حالی که دو مدل دیگر دارای ابعاد ۴۷ میلی‌متری با بندهای ۲۲ میلی‌متری هستند.

همان‌طور که اشاره کردیم، این سه نسخه به ویژگی‌های مشترکی مجهز هستند که از جمله می‌توان به زنگ هشدار لنگر اشاره کرد. این قابلیت به دریانوردان کمک می‌کند تا به‌وسیله هشدار ساعت، از زمان بالا کشیدن لنگر اطلاع پیدا کنند.

به‌غیر زنگ هشدار لنگر، ساعت‌های جدید کواتیکس به حسگرهای مجهز هستند که داده‌ها و هشدارهای مربوط به تغییرات جوی را به دریانوردان اطلاع می‌دهد. بخش دیگری از قابلیت ساعت‌های جدید گارمین شامل کنترل MFD جهت تنظیم نور پس‌زمینه، وجود GPS چند بانده در مدل‌های سفایر و سولار و امکان بزرگ‌نمایی نقشه و نمایش میان‌برها می‌شود.

سایر مشخصات ساعت‌های هوشمند سری Quatix 7 گارمین

از دیگر مشخصات این دسته از ساعت‌ها می‌توان به پشتیبانی از ویژگی‌های ورزشی و تمرینی، ضد آب بودن تا عمق ۱۰۰ متری و باتری‌های قدرتمند اشاره کرد.

در نهایت مدل معمولی با برچسب قیمتی ۶۹۹.۹۹ دلار و نسخه‌های سفایر و سولار هم به ترتیب با قیمت ۹۹۹.۹۹ و ۱۹۹۹.۹۹ دلار عرضه می‌شوند.

→ خواندن مطلب قبلی

سازمان جهانی بهداشت درباره انتقال ویروس کرونا هشدار داد

خواندن مطلب بعدی ←

امکان انتقال رمزارزها از طریق تلگرام فراهم شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *