ایسوس از دو لپ‌تاپ جدید سری زنبوک رونمایی کرد

ایسوس از دو لپ‌تاپ جدید سری زنبوک رونمایی کرد

کمپانی ایسوس که به‌تازگی از لپ‌تاپ زنبوک نسخه فضایی رونمایی کرده بود، دو لپ‌تاپ دیگر از همین سری به نام‌های Zenbook 13s و Zenbook Pro 15 Flip را به بازار معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از ورج، دو لپ‌تاپ جدید سری زنبوک به پردازنده‌های قدرتمندی از اینتل و AMD مجهز شده‌اند و از این رو قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای دارند. این دو دستگاه علاوه بر پردازنده‌های قدرتمند، دارای صفحه نمایش OLED و چند ویژگی دیگر هستند که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

لپ‌‌تاپ Zenbook 13S دارای یک نمایشگر ۱۳ اینچی OLED با قابلیت لمس‌پذیری است که از کیفیت ۲.۸k بهره می‌برد. از جمله مشخصات این پنل نمایشی می‌توان به زمان پاسخگویی سریع، حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ اشاره کرد.

ایسوس دستگاه مذکور را با دو پردازنده متفاوت Ryzen 5 6600U و Ryzen 7 6800U و ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD به بازار عرضه خواهد کرد.

سه پورت Type-C 3.2 و جک ۳.۵ میلی‌متری درگاه‌های ورودی و خروجی این دستگاه را تشکیل می‌دهند. گفتنی است که ایسوس پورت Type-A را از این نسخه حذف کرده است.

دومین لپ‌تاپ جدید سری زنبوک که Zenbook Pro 15 Flip نام دارد، مانند مدل قبلی از یک نمایشگر OLED بهره می‌برد. نمایشگر این دستگاه با Zenbook 13S به غیر از دو مورد تفاوت چندانی ندارد. مورد اول، صفحه نمایش این نسخه ۱۵.۶ اینچ و کمی بزرگ‌تر از مدل قبلی است. علاوه بر آن، نمایشگر این دستگاه نیز از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که در روان شدن افکت و انیمیشن‌ها تاثیر به سزایی دارد.

ایسوس برای قلب تپنده این لپ‌تاپ از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل استفاده کرده و قدرت پردازشی آن را با Core-i7 12700H و گرافیک Arc فراهم کرده است. گفتنی است که این نسخه برخلاف Zenbook 13S با ۱۶ گیگابایت رم روانه بازار خواهد شد و حافظه ذخیره‌سازی آن هم ۱ ترابایت SSD است.

قیمت دو لپ‌تاپ جدید سری زنبوک ایسوس

ایسوس به غیر از موارد مذکور، به مشخصات دیگری از این دو لپ‌تاپ از جمله قیمت آن‌ها اشاره‌ای نکرده است و به همین دلیل باید منتظر بمانیم تا این دو دستگاه به بازار عرضه شوند.

→ خواندن مطلب قبلی

هواوی از گوشی نوا Y70 پلاس با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رونمایی کرد

خواندن مطلب بعدی ←

پرچمدار جدید وان‌پلاس معرفی شد؛ گوشی وان‌پلاس Ace با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *