پرچمدار جدید وان‌پلاس معرفی شد؛ گوشی وان‌پلاس Ace با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰

پرچمدار جدید وان‌پلاس معرفی شد؛ گوشی وان پلاس Ace با تراشه دایمنسیتی 8100

وان‌پلاس از جدیدترین پرچمدار خود به نام گوشی وان‌پلاس Ace با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ و پشتیبانی از شارژر ۱۵۰ واتی رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن، گوشی وان‌پلاس Ace که به‌احتمال بسیار زیاد با نام OnePlus 10R به بازار عرضه خواهد شد، به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED مجهز شده است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر جدیدترین پرچمدار وان‌پلاس از کیفیت تصویر فول‌اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و حداکثر روشنایی آن به ۹۵۰ نیت می‌رسد. یکی دیگر از مشخصات این پنل نمایشی، نرخ لمس‌پذیری ۷۲۰ هرتزی است که می‌تواند تجربه لذت بخشی از گیمینگ را برای کاربران فراهم کند.

وان‌پلاس برای قلب تپنده این دستگاه از چیپست قدرتمند دایمنسیتی ۸۱۰۰ مدیاتک استفاده کرده است که در پردازش داده‌ها و انجام بازی‌های سنگین به‌خوبی عمل می‌کند. این تراشه با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. یکی دیگر از مشخصات سخت‌افزاری گوشی وان‌پلاس Ace، سیستم خنک‌کننده سوپر کریستالین گرافیک است که از داغ شدن بیش از حد گوشی جلوگیری می‌کند.

اندروید ۱۲ به همراه رابط کاربری ColorOS12 هم مشخصات نرم‌افزاری جدیدترین پرچمدار وان پلاس را تشکیل می‌دهند.

وان پلاس برای این دستگاه از سیستم دوربین سه‌گانه استفاده کرده است که دوربین اصلی آن از کیفیت ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. سنسورهای ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو هم دیگر دوربین‌های این دستگاه هستند. گفتنی است که وان‌پلاس برای دوربین سلفی از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

در نهایت، باتری این محصول از ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که کاربران برای شارژ آن می‌توانند از شارژر ۱۵۰ واتی استفاده کنند.

قیمت گوشی وان‌پلاس Ace

این دستگاه در چهار نسخه روانه بازار می‌شود که افراد برای خرید نسخه پایه آن یعنی با ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی می‌بایست ۳۸۷ دلار پرداخت کنند. نسخه‌های ۸/۲۵۶، ۲۵۶/۱۲ و  ۵۱۲/۱۲ هم به ترتیب ۴۱۸، ۴۶۵ و ۵۴۲ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

→ خواندن مطلب قبلی

ایسوس از دو لپ‌تاپ جدید سری زنبوک رونمایی کرد

خواندن مطلب بعدی ←

گلکسی واچ ۵ کلاسیک امسال حذف خواهد شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *