افشای رندرهای گوشی وان پلاس ۱۰ اولترا

افشای رندرهای گوشی وان پلاس 10 اولترا

اخیرا شایعاتی از کمپانی OnePlus یکی از سازندگان اسمارت‌فون‌ها منتشر شده است که نشان می‌دهد این برند بر روی طراحی و تولید گوشی وان پلاس ۱۰ اولترا کار می‌کند. پس از این شایعات، اکنون تصاویری در دنیای وب دست به دست می‌شود که به گفته منابع مختلف تصاویر و رندرهای دستگاه مذکور است.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از گیزمو چاینا، نسخه اولترا OnePlus 10 مانند مدل پرو دارای پنل نمایشی گرد و لبه‌های باریک است. علاوه بر گوشه‌های گرد، در گوشه چپ، بالای صفحه نمایش نیز دوربین سلفی قرار گرفته است. اگر در تصاویر منتشر شده به لبه‌های کناری گوشی نگاه کنیم، در سمت راست دکمه پاور و دکمه بی صدا کردن و در سمت چپ دکمه کم و زیاد کردن صدا قرار گرفته است.

در پنل پشتی OnePlus10 Ultra یک چارچوب مستطیلی بزرگ و کشیده وجود دارد که دوربین‌های این اسمارت‌فون در آن جای داده شده است. طبق احتمالات، این کمپانی برای دوربین‌های وان پلاس ۱۰ اولترا از سنسور‌های ۴۸ مگاپیکسلی با لنز واید، ۵۰ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و یک دوربین پریسکوپی استفاده خواهد کرد.

وان پلاس احتمالا برای NPU این دستگاه از واحد پردازش عصبی MariSilicon X که اوپو در دسامبر ۲۰۲۱ آن را معرفی کرده بود، استفاده خواهد کرد.

یکی دیگر از شایعات در مورد قدرتمندترین عضو خانواده گوشی‌های وان پلاس مربوط به پردازنده آن است. طی گزارشات درز شده، گوشی وان پلاس ۱۰ اولترا به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز خواهد شد. چیپست ذکر شده، جدیدترین تراشه کوالکام که جایگزین اسنپدراگون ۸۸۸ شده است.

گوشی وان پلاس ۱۰ اولترا چه زمانی معرفی می‌شود؟

وان پلاس به طور دقیق به زمان عرضه این دستگاه اشاره‌ای نکرده است اما بر اساس گزارش‌ها، گوشی مذکور تا اواخر سال جاری به بازار عرضه می‌شود

→ خواندن مطلب قبلی

کاهش تولید خودروهای فورد به دلیل کمبود تراشه

خواندن مطلب بعدی ←

ایرانسل به عنوان اپراتور برتر ام تی ان (MTN) انتخاب شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *