اینترنت همراه و سیار ایران با اختلال گسترده مواجه شد

اینترنت همراه و سیار ایران با اختلال گسترده مواجه شد

امروز (۱۰ مرداد ۱۴۰۱)، بخش عمده‌ای از اینترنت ثابت و همراه ایران با قطعی و اختلال گسترده مواجه شده است و کاربران نیز این موضوع را تایید کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن، در حال حاضر بخش زیادی از اینترنت سیار کاربران قطع است که در این بین اختلال‌ها در شبکه ایرانسل بیشتر از سایر شبکه‌ها است. به غیر از ایرانسل، همراه اول هم در برخی از مناطق نیز دچار اختلال شده است و برخی از کاربران این اپراتور هم قطعی اینترنت را تجربه کرده‌اند.

بر اساس شنیده‌ها، ارتباطات شبکه رایتل برخلاف دو دو اپراتور دیگر بدون مشکل برقرار است و تا به حال، قطعی اینترنت این شبکه گزارش نشده است. البته وضعیت اینترنت ثابت کشور چندان جالب نبوده است و افراد زیادی از کند شدن و اختلال اینترنت‌های ثابت خود خبر داده‌اند.

هرچند وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به این موضوع هیچ واکنشی نداشته است اما برخی از منابع، از قطع شدن فیبر نوری شرکت ارتباطات زیرساخت در مسیر ساختمان LCT به ساختمان امام خمینی (ره) خبر دادند.

گفتنی است شرکت مخابرات ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که یکی حوضچه‌های ارتباطی منطقه ۸ مخابرات تهران دچار حریق شده که همین موضوع با اختلال گسترده‌ اینترنت در شهرهای مختلف همراه شده است

→ خواندن مطلب قبلی

روسیه برای خرید تجهیزات نظامی، ۲ میلیون دلار کمک در قالب رمزارز دریافت کرد

خواندن مطلب بعدی ←

شیائومی از عینک هوشمند خود با برچسب قیمتی ۴۰۰ دلار رونمایی کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *