عرضه آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل با چیپست ۳ نانومتری M2

عرضه آیپد پرو 2022 اپل با چیپست 3 نانومتری M2

طبق شایعات مطرح شده اپل در پاییز پیش رو از  آیپد پرو ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از گیومز چاینا، اپل نسل بعدی تبلت‌های خود را با چیپست M2 روانه بازار خواهد کرد. البته هنوز اطلاعات دقیقی از قدرت پردازش و کارایی تراشه ذکر شده در دسترس نیست و باید منتظر معرفی این چیپست از سویی کمپانی اپل باشیم.

شایعات حاکی از آن است که جدیدترین تبلت کمپانی Apple از نمایشگر ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی برخوردار خواهد بود. اگر این دو محصول با اندازه‌های ذکر شده روانه بازار شوند، ابعاد پنل نمایشی آیپد پرو ۲۰۲۲ با نسخه ۲۰۲۱ هیچ تفاوتی نخواهند داشت.

اطلاعات ضد و نقیض در مورد آیپد پرو ۲۰۲۲ بسیار زیاد است. برای مثال در چند روز گذشته شایعه شده بود که این محصول از فناوری شارژ بی سیم شیشه‌ای اپل که مگ سیف (MagSafe) نام دارد، پشتیبانی می‌کند. در حالیکه طی جدیدترین اطلاعات درز شده، این تبلت از فناوری ذکر شده استفاده نخواهد کرد.

یکی دیگر از موارد مطرح شده در مورد آیپد پرو اپل ۲۰۲۲، استفاده تمامی مدل‌های این تبلت از پنل نمایشی Mini-LED است. این در حالی است که فقط مدل ۱۲.۹ اینچی iPad Pro 2021 به چنین پنل نمایشی مجهز است.

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، iPad Pro 2022 از چیست M2 که اطلاعات دقیقی از آن در دسترس نیست، استفاده خواهد کرد. تنها موردفاش شده در مورد این تراشه، لیتوگرافی ۳ نانومتری آن است که توسط TSMC تولید می‌شود.

البته کمپانی اپل به غیر از آیپد پرو از مک بوک پرو ۱۴.۱ که جایگزین مک بوک ۱۳ اینچی است نیز در پاییز سال آینده رونمایی خواهد کرد. به احتمال بسیار زیاد جدیدترین مک بوک اپل هم مانند آیپد پرو ۲۰۲۲ به تراشه M2 مجهز است.

→ خواندن مطلب قبلی

جزئیات نمایشگر و چیپست گوشی Mix Fold 2 شیائومی فاش شد

خواندن مطلب بعدی ←

فرار جارو برقی رباتیک انگلیسی خبرساز شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *