تغییر برند توییتر به x در حال انجام گرفتن است. همان طور که اطلاع دارید دیروز ایلان ماسک اعلام کرده است که قصد دارد لوگوی این شبکه اجتماعی را تغییر دهد. لیندا یاکارینو به همراه ایلان ماسک توضیحاتی را ارائه داده اند که سبب شده است تا نشان دهد که این تغییر در این لتفرم به چه صورت خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از انگجت، یاکارینو گفت است که استفاده از این شبکه اجتماعی به بالاترین میزان در تمام سال های گذشته رسیده است. او درباره این موضوع چنین گفته است: ما به ارائه تجربههای صوتی، ویدیویی، پیامرسانی، پرداخت و بانکداری برای تمام جامعه کاربرانمان ادامه میدهیم و مارکتپلیسی جهانی را برای ایدهها، کالاها، خدمات و فرصتها میسازیم.
مدت ها است که ایلان ماسک در تلاش است تا بتواند قابلیت بانکداری در توییتر را عرضه کند. حالا با توجه به یادداشت یاکارینو، به طور مجدد تاکیید شده است. او گفته است در آینده پلتفرم x میتواند عرصه تعاملات اجتماعی را متحول کند. یاکارینو در این باره گفته است:خیلی از شرکتها میگویند میخواهند سریع حرکت کنند، اما ما از حرکت با سرعت نور لذت میبریم و X نیز همین است. ما در X بهشکلی خستگیناپذیر برای خدمترسانی به تمام کاربران و مصرفکنندگانمان تلاش میکنیم تا از آزادی بیان و انتخاب محافظت نماییم، بستر تعاملات نامحدود را بهوجود بیاوریم و مارکتپلیسی بسازیم که امکان موفقیت تجاری همه مشارکتکنندگان خود را فراهم میکند.
ایلام ماسک نیز در این باره گفته است این پلتفرم قرار است به یک آپ همه چیز تبدیل شود. تغییر نامی که بر روی این پلتفرم صورت گرفته است صرفا یک تغییر نام و لوگو معمولی نبست. او گفته است که زمانی که این پلتفرم فقط توانایی انتشار 140 کلمه را داشت نام توییتر برای او مناسب بود اما الان این پلتفرم میتواند آپلود یک ویدئو چند ساعته را پشتیبانی کند.