چند ماه از معرفی سرویس توییتر بلو میگذرد که توییتر قابلیت جدیدی را برای کاربران این سرویس پولی ایجاد کرده است. در همین راستا، توییتهای کاربران این سرویس بالاتر از توییتهای دیگر به نمایش گذاشته میشود.
به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از جیاسام آرنا، توییتر به صورت مداوم و مستمر قابلیتهای جدیدی را به سرویس اشتراکی خود اضافه میکند تا افراد بیشتری را به استفاده از آن ترغیب کند. حالا توییت کاربران عضو در این سرویس در صدر گفتوگوها قرار خواهند گرفت. در واقع توییتهای کاربران عضو سرویس مذکور در اولویت بالاتری نسبت به مطالب و نوشته سایر کاربران قرار میگیرد.
افزون بر این، کاربران اشتراک آبی توییتر میتوانند ویدیوهایی طولانی را نیز به اشتراک بگذارند. به بیانی سادهتر، افراد به وسیله این پلتفرم قادر خواهند بود که ویدیوهایی با طول یک ساعت را با دیگران به اشتراک بگذارند.
البته افراد فقط میتوانند ویدیوهایی که حجم آنها نهایتا به ۲ گیگابایت میرسد و از حداکثر رزولوشن ۱۰۸۰p بهره میبرند، بارگذاری کنند.
گفتنی است که این پلتفرم به تازگی یک سرویس جدید برای کسب و کارها را معرفی کرد. سرویس مذکور که Business Blue For نام دارد، عملکرد شبیه به لینکدین دارد و مشاغل میتوانند حساب کارمندان را به خود متصل کنند.