پس از اینکه ایلان ماسک توانست توییتر را با مبلغ هنگفت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کند، سیاستهای این شبکه اجتماعی کم کم تغیر پیدا کرد. این تغییرات که از جمله آنها میتوان به پولی شدن تیک آبی اشاره کرد، به مذاق کاربران خوش نیامد و بساری افراد ترجیح دادند که از توییتر به پلتفرم رقیب، بلو اسکای مهاجرت کنند.
به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از بلومبرگ، تعداد کاربران شبکه اجتماعی بلو اسکای با سرعت بسیار خوبی در حال افزایش است و هماکنون افرادی که در این پلتفرم فعالیت دارند، بیش از دو برابر افزایش یافته است. در گزارش بلو اسکای آمده است که تعداد کاربرانش از چهارشنبه تا پنج شنبه هفته گذشته حدودا دو برابر شده است.
گزارشها حاکی از آن است که این موضوع به دلیل مهاجرت برخی از اینفلوئنسرهای مطرح و سرشناس از توییتر به بلو اسکای رخ داده است. توتییر پس از اینکه تیک آبی قدیمی افراد و سرشناس را حذف کرد، در اطلاعیهای اعلام کرد که تیک آبی سرویس توییتر بلو به آنها اهدا کرده است.
اما این موضوع چندان با استقبال افراد واقع نشد و بسیاری از آنها به بلو اسکای، رقیب توییتر مهاجرت کردند. حالا تعداد کاربران شبکه اجتماعی مذکور با سرعت خوبی در حال افزایش است و رشد خوبی در تعداد کاربران این پلتفرم اتفاق افتاده است.
اگرچه بلو اسکای فعلا در مراحل آزمایشی و فاز بتا قرار دارد و کاربران برای عضویت در این شبکه اجتماعی فعلا باید در فهرست انتظار باشند، اما در حال حاضر میزبان بیش از ۴۰ هزار کاربر است.