قابلیت کلوز فرند برای پست ها و ریلز های اینستاگرام منتشر شد

قابلیت کلوز فرند برای پست ها و ریلز های اینستاگرام منتشر شد

ویژگی کلوز فرند که در گذشته برای استوری در اینستاگرام فعال بود، در حال حاضر برای پست ها و ریلزها نیز فعال شده است و کاربران می توانند بر اساس معیار خود پست و ریلزهای خود را برای افراد مد نظر خود منتشر کنند.

به کزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از ورج، کلوز فرند در گذشته سبب میشد تا کاربران خودشان تعیین کنند که مایل هستند چه کسی استوری انها را ببیند. در حال حاضر این ویژگی علاوه بر استوری، بر روی پست ها و ریلزها نیز قابل اجرا بوده و کاربران می توانند این محتواها را صرفا برای کسانی که مد نظر دارند، به نمایش بگذارند. پست ها و ریلز هایی که به صورت کلوز منتشر می شود در قسمت راست و بالای آن از یک آیکون ستاره سبز استفاده شده است که مشابه کلوز فرند در استوری است.

این ویژگی به افراد کمک می کند تا بتواند حریم خصوصی خود را بیشتر از قبل مدیریت کنند. البته ممکن است اینستاگرام این ویژگی را پولی کرده و آن را به یک منبع درآمد برای خود تبدیل کند. برای استفاده از این ویژگی باید هنگام به اشتراک گذاری روی گزینه Audience کلیک کرده و سپس از لیست باز شده، گزینه Close Friends را انتخاب کنند. در این حالت پست ها برای افراد منتخب به نمایش گذاشته می شود. ویژگی کلوز فرند اولین بار در سال ۲۰۱۸ در اختیار کاربران قرار گرفت تا افراد بتوانند مدیریت بهتری بر روی حریم خصوصی خود داشته باشند.

→ خواندن مطلب قبلی

توقف خرید تبلیغات توسط اپل و IBM از ایکس

خواندن مطلب بعدی ←

قابلیت سین شدن پیام ها در دایرکت غیر فعال خواهد شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *