
گوگل سعی دارد تا با راهاندازی ویژگیهای تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی، سوددهی بیشتری برای تبلیغ کنندگان داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از رویترز، در روز چهارشنبه گوگل اعلام کرد قرار است دو ویژگی جدید از هوش مصنوعی را برای افزایش سوددهی تبلیغات گوگل استفاده کند. همان طور که میدانید هوش مصنوعی نسبت به گذشته به پیشرفت چشمگیری دست پیدا کرده است و در تمامی حوزهها در حال ارائه خدمات است.
در حال حاضر گوگل و سایر شرکتهای مشابه، از هوش مصنوعی برای گفت و گو و توسعه خدمات خود استفاده کردهاند. از همین رو پس از این که این شرکتها توانستند نتایج خوبی از استفاده از هوش مصنوعی دریافت کنند، به همین دلیل کمپانیهای بزرگی مانند گوگل تصمیم گرفتهاند برای دریافت نتایج بهتر در حوزه تبلیغات، از این ابزار استفاده کنند.
معاون گوگل و مدیر کا تبلیغات در این باره بیان کرد:
هوش مصنوعی نیاز تبلیغ کنندگان به فکر کردن در مورد جایی که باید تبلیغات خود را قرار دهند را از بین می برد. دومین ویژگی جدید از هوش مصنوعی برای یافتن بهترین مکان های تبلیغاتی با هدف به حداکثر رساندن بازدید از تبلیغات ویدیویی یک برند استفاده می کند.
این مدیر کل همچنین بیان کرد که به طور متوسط 40 درصد از بازدیدهای ویدوئویی برندهای مختلف با این ابزار افزایش پیدا کرده است. او گفت برندهای مختلف میتوانند با تمرکز بر روی هوش مصنوعی برای حذف کردن برخی از کارها میتوانند بر روی استراتژی بازاریابی خود تمرکز کنند.











