یکی دیگر از قابلیت‌های محبوب تلگرام به واتساپ می‌آید

نسخه جدید بتای واتس اپ از قابلیتی بهره می برد که از مدت های قبل در تلگرام وجود داشته است.به گزارش صنایع مدرن، قابلیت نظرسنجی ای که در نسخه بتای واتساپ قرار گرفته به زودی توسط متا عمومی شده و برروی کلیه سیستم عامل ها فعال می شود.این قابلیت برای دریافت بازخورد و افزایش مخاطب کانال‌ها بسیار مفید است.
به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از WaBetaInfo، جدیدترین به‌روزرسانی بتای واتساپ در iOS اکنون در برنامه‌ TestFlight در دسترس است.
TestFlight یک اپلیکیشن برای راحت‌ آزمودن نسخه بتا‌ی اپلیکیشن‌های گوشی آیفون و تبلت آیپد، لپ تاپ مک بوک و دیگر دستگاه‌های اپل است.
در اپلیکیشن واتس اپ برای شروع نظرسنجی می بایست مالک کانال باشید. ویژگی جدید چندین گزینه دارد؛ اگر سازنده‌ی نظرسنجی معتقد باشد فقط به یک پاسخ نیاز دارد، می‌توان گزینه‌های اضافی را غیرفعال کرد.
اعضای کانال می‌توانند تعداد آرا را ببینند.اما نمی‌دانند چه کسی به چه گزینه‌ای رأی داده است. تعدادی از مالکان کانال اکنون می‌توانند گزینه‌ی نظرسنجی را در منوی پیوست چت در کانال خود مشاهده کنند.
مشخص نیست که واتس اپ قابلیت نظرسنجی را چه زمانی عمومی خواهد کرد. تلگرام از سال‌ها پیش این ویژگی را به کاربران ارائه داده و طی آپدیت‌های متوالی آن را بهینه‌تر کرده است.

→ خواندن مطلب قبلی

صندوق بین‌المللی پول: هوش مصنوعی ۴۰ درصد مشاغل دنیا را تحت تأثیر قرار می‌دهد

خواندن مطلب بعدی ←

تخفیف کم‌سابقه آیفون ۱۵ در چین؛ افت فروش، اپل را ترسانده است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *